ויראלי

ניצלו מתקיפת כרישים ברגע האחרון: צפו ברגעי האימה

שלושה חברים שיצאו לשיט בחופי לואיזיאנה נתקלו ברצף של מזל רע, לאחר שספינתם טבעה ולאחר שלהקת כרישים החלה להקיף אותם. תודות לרגע אחד של קליטה סלולרית ותודות לתושייה של משמר החופים הסיפור נגמר טוב
מערכת ice | 
כרישים (צילום pexels)
לפני ימים ספורים שלושה חברים ממדינת לואיזיאנה בארה"ב יצאו לשיט סטנדרטי לחלוטין אך לצערם ספינתם נקלעה לקשיים, נפגעה וטבעה. בתעוזה רבה דאגו שלושת החברים ללבוש חגורות הצלה שאפשרו להם לצוף במים, אך זה כמעט ולא היה מספיק כדיי לשרוד את החוויה המצמררת והמפחידה הזו.
לאחר שעות ארוכות בהן שלושת החברים לא יצרו קשר עם קרוביהם, אלו האחרונים דאגו מאד ויצרו קשר עם משמר החופים כדיי שיחל במאמצי איתור וחילוץ. במזל רב, אחד החברים הצליח למצוא קליטה ולמרות שהיו אחוזי סוללה בודדים בטלפון הנייד שלו, שבאורך פלא שרד את טביעת הספינה, הוא הצליח לשלוח לכוחות ההצלה תמונת מיקום משוערת וזאת אחרי 28 שעות בהן היו לכודים לבדם בלב ים. 
כשעתיים לאחר מכן מסוק הצליח לאתר את מיקומם של הנעדרים והגיע להציל אותם ממש ברגע האחרון מקבוצת כרישים שהתקרבה אליהם והחלה לנשוך אותם בידיהם וברגליהם. החברים הועברו לטיפול בבית החולים ולא נשקפת סכנה לחייהם. 
לאחר שהאירוע נסגר, משמר החופים המקומי פרסם את הפרטים על האירוע ואפילו חלק כי לפי ההערכות הכרישים שפגשו בניצולים היו כרישים מסוג "שחורי שוליים" שיכולים להגיע לאורך של כשני מטרים ולכן זה הוא מזל רב שהאירוע נגמר כפי שהוא נגמר ולא גרוע מכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה