ויראלי

הלם: כך נראית ביצת כריש וזה האיש שהחליט לגדל אותה

סרטון חדש ומפתיע מהטיקטוק הציג למיליוני צופים תמונה שהם לא חשבו שיראו מעולם, והיא ביצת כריש אמיתית שנראית ממש הפוך ממה שהייתם מצפים
מערכת ice | 
כרישים (צילום pexels)
למרות שישנם כרישים רבים שיולדים את הצאצאים שלהם כאשר הם כבר מוכנים לחיים אמצעיים במים, ישנם גם זנים שמטילים ביצים ועד שהאדם הבא פרסם את התיעוד של ביצה שכזו, רבים לא ידעו שישנן ביצי כריש וכיצד הן נראות.
על פי התיעוד, אדם שטייל על חוף הבחין לפתע בביצה וזיהה כי מדובר בביצת כריש. הוא אסף אותה אל ביתו על מנת שתוכל לגדול ועל מנת שיוכל להחזירה בבטחה לאחר מכן אל המים. לטענתו הביצה הייתה בסכנת התייבשות ורצה להציל את החיה הקטנה. 
@zoo_look_fishing Found this little fella in his egg on the beach! Brought it home to put in in a tank with the hopes of it hatching and to release it again. He would’ve dried out and died on the beach! #babyshark #sharkegg #grow #save #savethesea #savethesharks ♬ Get You The Moon - Kina

יחד עם זאת, טוב ליבו של האיש, ביחס לחיה כה מסוכנת והנכונות שלו לגדל אותה, זה לא בדיוק מה שהימם את הצופים, שכבר עומדים על מעל ל-3 מיליון, אלא הצורה הייחודית והבלתי צפויה של הביצה. רבים כתבו כי חשבו שזה בכלל מחזיק מפתחות עם חיה בתוכו, או מחזיק מפתחות בצורת בקבוק קוקה קולה. אחרים כתבו שכלל לא ידעו שיש דבר כזה ביצת כריש, שלא לדבר על איך היא נראית.
בעקבות הפופולריות העצומה של הסרטון, מציל הביצה פרסם סרטון נוסף המציג את הביצה במיכל בביתו ועדכן כי היא מתפתחת וכי הוא מקווה שהיא תגדל כך שיוכל לשחרר את הכריש הקטן בבטחה אל הים ואל החופש. יתרה מכך, הבטיח כי ימשיך לעדכן את העוקבים והמתעניינים באשר להתקדמות של הכריש הקטן ולכן אין ספק כי ייתכן שהסיפור המפתיע הזה יכול להתפתח למראות נדירים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה