ויראלי

ירון זליכה: "ערוץ 12 שכח מה זה להיות ציוני"

לא נרגע. פרופסור ירון זליכה שוב תוקף את ערוץ 12 והפעם מכיוון שאינם נותנים במה לאנשי מפלגתו. בציוץ בטוויטר הוא מספר כי הנהלת הערוץ מונעת ממספר 2 במפלגתו, איציק תורג'מן, להתראיין לתוכנית "פגוש את העיתונות"
מערכת ice |  1
פרופסור ירון זליכה (צילום באדיבות המצלם)
פרופסור ירון זליכה תוקף שוב את ערוץ 12 באמצעות הטוויטר. רק בשבוע שעבר האשים, שלא בצדק, את חדשות 12 בכך שהעלימו אותו מהסקרים בעוד בפועל הוא פשוט קרס. הפעם הוא מאשים את הערוץ בהיותו לא ציוני – "ערוץ 12 שכח מה זה להיות ציוני".
לטענתו של יו"ר המפלגה הכלכלית החדשה, הנהלת ערוץ 12 מונעת את השתתפותו של אל"מ במיל' איציק תורג'מן מכיוון שהינו מספר 2 ברשימת מפלגתו לכנסת ואינה מאפשרת לו להתראיין לתוכנית "פגוש את העיתונות" עם עמית סגל ובן כספית. הוא משווה את מפלגתו למפלגתם של אביר קארה (מפלגת "חופש כלכלי") – "חביב הטייקונים" - והדר מוכתר (מפלגת "צעירים בוערים") – "שהשד יודע מי עומד מאחוריה להגחיך את בעיית יוקר המחייה" - וטוען כי הם כן קיבלו במה.
בימים האחרונים קראה מוכתר לקארה וזליכה לשתף עמה פעולה כדי שיוכלו יחדיו לעבור את אחוז החסימה. בעוד קארה נפגש עמה וכבר סתר את הכרזתה, מצדו של זליכה לא התקבלה כל תגובה עד לתקיפתו הערב את ערוץ 12.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפרק את הטייקונים בתקשורת (ל"ת)
    והבעלוות הצולבות 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור