ויראלי

אייל גולן שובר שתיקה בפרשת האונס: "כתבה מגמתית"

אחרי כמעט עשור שהפרשה עדיין מרחפת מעליו, החליט הזמר להפסיק להתחבא והגיב בחריפות לטענות נגדו: "היו לי מספר הזדמנויות לסגור את התיק כחלק מנסיונות סחיטה חוזרות של המתלוננות אבל בחרתי להילחם על האמת שלי למרות המחיר הכבד שאני ומשפחתי משלמים כי אני מאמין באמת ויודע שהיא תצא לאור"
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום אלוני מור)
תשע שנים מאז התפוצצה פרשת 'משחקי חברה' חלפו ואייל גולן בחר היום (ראשון), רגע אחרי העדויות החדשות שנחשפו בחדשות 12 שהביאו עליו ביקורת חסרת תקדים בחריפותה, לשבור שתיקה ולתת את הצד שלו להאשמות הקשות.
גולן כתב ברשתות החברתיות שלו: "כמעט עשור שלם שתקתי אבל לא עוד. לצערי אני לא יכול להרחיב בנושא מבחינה משפטית אבל אני רוצה להגיד לכם שאני המום למראות עיניי, לשקרים פעם אחר פעם, לשינוי גרסאות ובעיקר מרגיש שהגיעו מים עד נפש שפוגעים ועושים עוול גדול לי ולמשפחתי".

עוד הוסיף: "אני רוצה לספר לכם שהיו לי מספר הזדמנויות לסגור את התיק כחלק מנסיונות סחיטה חוזרות של המתלוננות, אבל בחרתי להילחם על האמת שלי, למרות המחיר הכבד שאני ומשפחתי משלמים כי אני מאמין באמת ויודע שהיא תצא לאור. אמש שודרה שוב כתבה מגמתית, שמייחסת לי האשמות שקריות. לצערי, כל הניסיונות של הצוות המקצועי שלי לשוחח עם הכתבת ולאפשר לנו להגיב בצורה רצינית, נדחו בזלזול ואפילו את התגובה הכתובה שהועברה מטעמי, לא שידרו במלואה".
עוד נטען: "אני מצרף לכם בסטורי את הראיון שקיים היום עו״ד טל גבאי מטעמי, כדי לשפוך טיפה של אור ואמת על כל מה שמתרחש. חשוב להדגיש ולהזכיר, הבעתי בעבר התנצלות כנה מעומק ליבי בפני מי שנפגעו מגורמים בסביבתי ולקחתי אחריות על כך. אך בין זה לבין עלילות הכזב שנטענות כלפיי בגלל תביעה כספית שהולכת וקורסת אליה לא הסכמתי להיכנע, ארוכה הדרך וזו הסיבה שדרשתי את העימותים כדי שסוף סוף האמת תצא לאור".
לסיום נכתב: "בימים אלו של עשרת ימי התשובה אני מייחל ומקווה, שבמהרה נזכה לכך ש״אמת מארץ תצמח וצדק משמים נשקף״. אני רוצה שוב להודות לכם על כל מה שאתם בשבילי, אין לכם מושג כמה האהבה שלכם נותנת לי כוח. שבוע טוב וגמר חתימה טובה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לעזור לו להלחם בפמיניסטיות
    גבי 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ח ל א ו ת
    סגור
  • 1.
    טיפוס מגעיל ודוחה
    אש 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הן היו בגיל של הבת שלך..!!
    סגור