ויראלי

סטטיק? זו הכוכבת שהעניקה נשיקה לוהטת לאלה לי

במהלך מסיבת יום ההולדת ה-20 של קים אור אזולאי, גל גברעם לא השאירה את השפתיים של הזמרת פנויות והשניים תועדו באופן לא שגרתי
מערכת ice | 
גל גברעם ואלה לי להב (צילום אור גפן יחסי ציבור)
אחרי התקופה הקשה שעברה, גל גברעם וגם האקס שהכירה בבית "האח הגדול", תום חיימוב הפרידו כוחות והתקדמו הלאה. גם אלה לי להב ומאיה ג'ריס חוו פרידה מתוקשרת וקשה על רקע פרשת הפרידה של סטטיק ואשתו שרית פולק כשלכאורה לזמרת הצעירה היה קשר כביכול וגם הן מנסות לשדר עסקים כרגיל וכי הן בקשר זוגי חדש.
בעוד שגברעם החלה לצאת עם בחור צעיר בן 23 בשם יאיר פלור היא הופיעה למסיבת יום ההולדת ה-20 של קים אור אזולאי בבר הקפלה בתל אביב ופגשה בין היתר גם את הזמרת הצעירה אלה לי להב, שאיתה נתפסה על חם בנשיקה על ידי הצלם אור גפן. הנשיקה אגב הייתה מפתיעה במיוחד.

בעוד שגברעם הגיעה לבדה, להב הגיעה יחד עם בן זוגה הטרי פיליפ שאולוב וחשפה אותו לעיני כל, כאשר הם נצמדו זה לזו במהלך החגיגות וגנבו לא מעט את הפוקוס משאר הכוכבים שהיו במקום, כולל און רפאלי שהגיע עם שחר חיון.
את כלת יום ההולדת קים אור אזולאי ובן הזוג יפתח זיו הגיעו לכבד בר זומר, אלה לי להב ובן הזוג פיליפ שאולוב, ניבר מדר ותומר טליאס, מאיה קיי, אלין כהן, ריף נאמן, שירה לוי, גל גברעם, ישראל קטורזה, און רפאלי, שחר חיון, אור שפיץ, נבו אבוטבול, שון מונגוזה, אור לוזון, אביחי דעי, מיכאל גבעתי, שירלי לוי, רומי פרנקל, רביב כנר, עדן דניאל גבאי, ספיר אלחמיסטר, עמית הכטר ומיקה סגל, יהודה בוחבוט, נאיה בינשטוק, נועם בוהדנה, לי בירן, קורל מסיקה סער, שחקני מכבי תל אביב בכדורסל ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה