ויראלי

כל הפרטים נחשפים: כך נרצחה נכדתו של המיליארדר

משטרת ממפיס משחררת היום את דוח נתיחת המוות של אלייזה פלטשר, נכדתו של מיליארדר אמריקאי, אשר נחטפה בתחילת ספטמבר בעת ריצת בוקר בעיר
מערכת ice | 
אלייזה פלטשר (צילום משטרת ממפיס)
בתחילת חודש שעבר דווח כי נכדתו של המיליארדר ג'וזף אורגיל השלישי והיורשת שלו, אלייזה פלטשר נחטפה בעת ריצת בוקר ואף הוצע פרס כספי של 50 אלף דולר עבור מי שייתן מידע שיסייע למצוא אותה. פלטשר נמצאה ימים ספורים לאחר מכן כשהיא כבר אינה בין החיים וחשוד במעשה נעצר.
כיום, משטרת ממפיס משחררת את דוח הנתיחה ומודיעה כי פלטשר, מורה נשואה ואם לשני ילדים, נהרגה על ידי ירי מאקדח ועל גופה נמצאו גם סימני אלימות ופציעות קשות. 
המקרה כאמור התרחש בתחילת החודש ספטמבר, כאשר פלטשר (34) יצאה לריצת בוקר בעיר ממפיס בטנסי. על פי החשדות, נהג רכב נעצר על ידה ושוחח עמה. לאחר דקות ספורות הכניס אותה באלימות לרכבו ונסע. במקום החטיפה נמצא הנייד המרוסק ובקבוק השתייה שלה. 
כאמור פלטשר שייכת למשפחה מיוחסת ועשירה, היות ועל פי אתר mako בבעלות סבה חברת חומרה עם מחזור הכנסות של כ-3 מיליארד דולר. יחד עם זאת, טרם ידוע אם החשוד שנעצר, בשם קלאות'ה אבסטון (38), ידע על משפחתה של פלטשר והונה המוערך.
החשוד שנעצר אינו חדש לרשויות החוק במדינה ומתברר כי כבר נעצר בעבר בחשד לאונס ובעת זו הוא מואשם בחטיפה ורצח של פלטשר. על פי נתיחת המוות החשוד ירה בראשה של פלטשר - דבר אשר הוביל למותה. כמו כן, נמצאו שברים בלסת וסימני אלימות ברגליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה