ויראלי

נטלי דדון נחשפת: "לא תמיד היתה לי יכולת ללכת"

נטלי דדון חושפת את המעבר למגורים החדשים עם בן הזוג, וגם סיפור כואב ופחות מוכר מפעם. "הייתי בכיסא גלגלים, משותקת חצי גוף מהמותניים ומטה"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
נטלי דדון היא אחת מאושיות האינסטגרם הפעילות ביותר, ו(כמעט) 800 אלף העוקסים שלה נהנים מחשיפות רגישות, התבטאויות פוליטיות ועוד הפתעות שמכינה להם הדוגמנית והאושייה. היום היא הזמינה את העוקבים לסשן שאלות ותשובות.
"ספרי לנו משהו שנופתע לגלות עלייך", כתבה לה אחת העוקבות, ודדון חשפה סיפור שכנראה לא סופר עד היום. "כשהייתי קטנה הייתי בכיסא גלגלים, משותקת חצי גוף מהמותניים ומטה", שיתפה, "מסוג הדברים שגורמים לך להעריך דברים פשוטים שנראים לנו כמובנים מאליהם: היכולת ללכת".

נזכיר כי לפני כחודשיים דדון ובן זוגה בשנים האחרונות עמית פרליס עומדים לעבור לגור ביחד. אחת העוקבות התעניינה מדוע הם לא נשארו בבית שלה. "בעקבות מגורים משותפים. הוא הציע, ואני זרמתי. באהבה כמובן, והתרגשות רבה."
עוד היא כתבה, "עברנו לגור יחד. גרנו כמה רחובות אחד מהשנייה, וזה כבר היה קצת דבילי להחזיק כל אחד בית נפרד, כשאנחנו ביחד כל הזמן. חוץ מזה שחייבים לבחון את אהבה עד הסוף. אם הצלחנו לסבול אחד את השנייה לא רק כשבא לנו. חמסוש ובהצלחוש לעצמנו"
 
עוד היא נשאלה על ההתחזקות שלה ביהדות, כאשר עוקב שאל אותה איך היה לשמור שבת, והאם היא שמרה "מלא". דדון ענתה בישירות כי "היה עוצמתי!", והמשיכה כי "פעמיים הדלקתי אור בטעות, על אוטומט", התוודתה. "פשוט נחת. ברייק לנשמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה