ויראלי

החוקרים בטירוף: כריש פרהיסטורי בגודל 15 מטר נמצא באוקיאנוס?

חוקרים ימיים לא האמינו למראה עיניהם אחרי שאיתרו מתחת לסירתם כריש "מגלודון" ענק באורך 15 מטרים. אותם חוקרים העלו את הספור על התגלית המדהימה לאינסטגרם, וחשפו את הפרטים המלאים הודות התגלית המרעישה
מערכת ice | 
כרישים (צילום pexels)
חוקרים ימיים לא האמינו למראה עיניהם אחרי שאיתרו מתחת לסירתם כריש "מגלודון" ענק באורך 15 מטרים. אותם חוקרים העלו את הספור על התגלית המדהימה לאינסטגרם, וחשפו את הפרטים. 
"במהלך שייט למחקר כרישים שנערך לאחרונה, כולנו נדהמנו לראות את הצורה הזו מופיעה על מאתר הדגים שלנו במשך כמה דקות", כתבו החוקרים ממכון הכרישים האטלנטי.

תחילה הם חשבו שזה לא פחות מ"מגלודון", שהוא כריש פרהיסטורי שנחשב כנכחד במשך שלושה מיליון שנים והיה אחד הטורפים הגדולים והחזקים ביותר שחיו אי פעם. הוא נחשב כגדול הדגים על כדור הארץ, ושלט ללא עוררין באוקיינוסים לפני כ-23 עד כ-3.6 מיליון שנה.
 
עוד כתבו החוקרים כי "בהתבסס על מה שנראה בתמונה הערכנו את ה'מג' שנמצא תחתינו באורך של כ-15 מטרים (50 רגל) ובמשקל של 40 טון!" בצילום המסך שהוסיפו ממכשיר מאתר הדגים, הוצג הסימן המסיבי שהופיע עליו, שאכן נראה בצורת כריש ענק עם סנפיר גב. לרוע המזל, התרגשותם של המדענים דעכה במהירות לאחר שהמפלצת המיתולוגית התבררה כלהקת דגים שהסתדרה בצורה שנראית כמו כריש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה