ויראלי

חיים אתגר עצבני: "למה שזה יזיז להם בכלל?"

מגיש קשת 12 כועס על השתוללות הנשק במגזר הערבי: "אף אחד לא עושה כלום, הפוליטיקאים לא עושים כלום, זה נהיה מערב פרוע. זה מול העיניים של כולנו, אבל זה לא מעניין אף אחד מהפוליטיקאים שלנו"
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
הרצח המזעזע אמש (שני) בעיר לוד, בה נרצחו אם וביתה מהמגזר הערבי, הצליחו לעורר המון זעם ברשתות החברתיות, מצד פוליטיקאים ומצד אנשי תקשורת. מגיש 'יצאת צדיק' ו'חשיפה' בקשת 12 חיים אתגר הביע דעה נחרצת בנושא.
אתגר כתב באינסטגרם שלו: "עןד טרגדיה. הכל ידוע מראש ולא מטפלים בכלום. למה? זה לא מעניין את הפוליטיקאים והשרים. הם מאובטחים ונוסעים ברכב שרד, אז למה שזה יזיז להם".
 
אתגר טען: "האלימות במגזר הערבי משתוללת, הנשק שם זולג וזה קורה המון זמן, אף אחד לא עושה כלום, הפוליטיקאים לא עושים כלום, זה נהיה מערב פרוע. זה מול העיניים של כולנו, אבל זה לא מעניין אף אחד מהפוליטיקאים שלנו".

עוד הוא כתב בסטורי המדובר: "זה לא מעניין את הפוליטיקאים שלנו, תראו על מה הם מדברים ברשתות החברתיות שלהם, למה שיהיה להם אכפת". בתגובות גיבו את דבריו של אתגר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיים אתגר
    MASONY 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די ! מספיק עים הבכיינות הכללית ! על כל דבר מייללים ומתלוננים ! למי שלא טוב פה , יש לו 2 דרכים לפעול : לעוף מפה לאן שיהיה לו טוב, או לצאת לרחובות יום-יום כמו שעשינו בשנת 1970 עים ה " פנתרים השחורים " ! שם לא אמרנו - כמו נקניקיות - " לא לאלימות" ! שם לא פחדנו להיעצר- כי פעלנו מתוך ייאוש אמיתי ולא מעושה כמוכם עדר של כבשים !!!
    סגור