תקשורת ומדיה

חיים אתגר מתפוצץ: "מסוכן ללכת על המדרכות"

המגיש התייחס לאירוע החמור בנמל ת"א בו נפגעה ילדה בת 4 מרוכב על קורקינט חשמלי: "והרשויות והממשלה-לא עושות דבר. עוד מעט בחירות והן חייבות להיות על החיים שלנו. יוקר מחיייה ובטיחות. איכות החיים הבסיסית לפני הכל"
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
סערה גדולה התעוררה בסוף השבוע האחרון, כאשר ילדה בת 4 נדרסה בידי רוכב אופניים חשמליים בנמל ת"א בן 16 וגרמו לה לנזק קשה ביותר. מגיש 'יצאת צדיק' ו'המתחזים' חיים אתגר לא נשאר אדיש למול המקרה החמור.
אתגר כתב בזעם באינסטגרם שלו: "שוב תאונה קשה שנגרמה בידי צעיר שרכב בחוסר אחריות על כלי חשמלי. הפעם הקורבן היא ילדה בת ארבע. הנער פגע בה וברח. היום כל ילד יכל לקחת כלי כזה".
 
עוד הוסיף המגיש הוותיק: "אין חוקים ואין אחריות. קורקינט זרוקים ברחוב בלי סדר. מסוכן ללכת על מדרכות. תחשבו טוב כמה פעמים כמעט נפגעתם באירוע כזה? אולי אפילו נפגעתם או שקרוב משפחה שלכם נפגע?".

לסיום הסביר אתגר, שגם צירף בסטוריז נוספים סיפורים שהגיעו מאנשים שיקריהם נפגעו בתאונות דומות: "והרשויות והממשלה-לא עושות דבר. עוד מעט בחירות והן חייבות להיות על החיים שלנו. יוקר מחיייה ובטיחות. איכות החיים הבסיסית לפני הכל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל נבלה מגיע היום שלו
    אתי 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שזה לא יותר גרוע אבל גם זה משמח.
    סגור
  • 3.
    חבל שחיים אתגר לא מתמודד לממשלה/כנסת היינו בוחרים בו. (ל"ת)
    אני 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ובאותה הזדמנות
    מוטי אמיר 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובאותה הזדמנות יש לחייב את בעל האופניים/קורקינט להתייצב לפחות פעם בשנה בעיריה או במועצה ולהציג את הכלי כשהוא מצוייד בתאורה תקנית מלפנים ומאחור, בפעמון, במעצורים תקינים, במספר רישוי ובידע סביר של חוקי תנועה רלוונטיים.
    סגור
  • 1.
    די כבר עם האובססיה של אייס על חיים אתגר (ל"ת)
    אוף 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור