ויראלי

ליהיא גרינר תצטרף למחאה נגד שביתת מורים בהפתעה? "התעללות"

ליהיא גרינר פרסמה היום סרטון באינסטגרם שלה בו היא מבקשת להצטרך אליה למחאה נגד שביתת מורים בהפתעה בעזרת האשטג "30לאוגוסטזההיום"

מערכת ice |  4
ליהיא גרינר (צילום אינסטגרם)
המו"מ בין משרד האוצר, משרד החינוך והסתדרות המורים עדיין לא הסתיים ולכן לא ידוע עדיין אם שנת הלימודים תיפתח ב-1 לספטמבר. "שביתת המורים, לא מדברים על זה מספיק, צריך להקים מחאת הורים עם האשטג 30 לאוגוסט זה היום ולא לחכות לדקה ה-90, לטפל בזה עכשיו כדי שנוכל להיערך לזה, מי יהיה עם הילדים ואיך נעבוד. אי אפשר להמשיך ככה" אומרת גרינר בסרטון שפרסמה היום הפונה להורים לילדים במערכת החינוך. היא ביקשה לכתוב את ההאשטג הזה כליווי לתמונה של ההורים עם ילדיהם.
המו"מ בין הגורמים שציינו הביא להסכמות רבות בהן נקבע כי שכר מורה מתחיל יעלה ל-9,000 שקלים למשרה מלאה והיקף המשרה המינימלי יוגדל, מורים חדשים יקבלו מענק התמדה לאחר שלוש שנים בגובה של 24 אלף שקלים ושכר מנהל מתחיל יעמוד על כ-20 אלף שקלים, שכר סגנית מתחילה יעלה ל-16,300 ש"ח ומנהלות שמבצעות תפקידים נוספים יקבלו עוד 2,000 שקלים. נקודת המחלוקת היחידה שנותרה בעינה היא שכר המורים הוותיקים, שנמצאים במערכת החינוך מעל 10 שנים
"זו ממש התעללות ועוגמת נפש" מוסיפה גרינר בסרטון, "אנחנו מתארגנים ליום הראשון ללימודים, ההורים מתרגשים, למורים היה חופש יפה...נמאס לי מהפתעות על הבוקר...בואו נעשה קצת רעש כדי לקבל תשובות".
מבלי להתכוון, בנוסף לניסיון להתחיל מחאת הורים, היא יצאה נגד טענות המורים ואמרה שכסף אף פעם לא מספיק והם עובדים רק עד השעה 13. בהמשך הסרטון הוסיפה כי היא יודעת שהם עובדים שעות נוספות.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל הכבוד על היוזמה
    רוית 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שצפה בסטורי יודע שהיא אמרה שהיא מאוד מעריכה את המורים וחבל שזה לא רשום בכתבה והכוונה היתה פשוט להקדים תרופה זה הכל … לא צריך כל דבר לעשות שלילי אין כאן משהו לא נכון הילדים מצפים ליום הראשון במיוחד הקטנטנים שעולים לכיתה א ואז אנחנו ההורים לא יודעים מה להגיד להם מחר אתם עולים לכיתה א ואז בבוקר אהה בעצם לא היום יעדכנו אותנו מתי… זה קצת מוזר מה שקורה כאן…
    סגור
  • 3.
    אגואיסטיות במלוא הדרה
    דוד 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אגואיסטיות במלוא הדרה
    סגור
  • 2.
    בחיאת שחררי
    חנן 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דיי כבר את לא מעניינת .
    סגור
  • 1.
    אז למה את לא רצה להיות מורה, ליהי?
    תימני 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יהיה לך יופי של חופש. בעצם עזבי... חבל על הילדים.
    סגור