ויראלי

"הסבון בכה מאוד וגם אנחנו, משהו ממך יישאר לנצח"

מעיין אדם פרסמה פרידה מרגשת מצביקה פיק הגדול שהלך היום לעולמו. אשת התקשורת כתבה באינסטגרם: "תודה על פס קול שאין שני לו, על נכסי צאן ברזל שאשמיע גם לילדיי. על אלף פעמים שהתחלת להתנגן ברדיו והגוף שלי זז משולח רסן"
מערכת ice | 
צביקה פיק בתו ומעיין אדם (צילום אינסטגרם)
בין כותבי הפרידות הנרגשות מצביקה פיק המנוח ניתן למנות גם את מעיין אדם, שכתבה היום באינסטגרם על הזמר והיוצר הגדול שהלך לעולמו.
אשת התקשורת פרסמה סטורי שבו נראתה היא בתמונה משותפת עם צביקה פיק ובתו. בסטורי כתבה אדם: "הסבון בכה מאוד וגם אנחנו. תודה על פס קול שאין שני לו, על נכסי צאן ברזל שאשמיע גם לילדיי. על אלף פעמים שהתחלת להתנגן ברדיו והגוף שלי זז משולח רסן והלב שלי התרחב והגרון הפיק צלילים שרק כלבים שומעים. כי אי אפשר שלא לשיר את השירים שלך. מקווה שהלכת בידיעה ששימחת המון אנשים, ושמשהו ממך יישאר לנצח. תמיד אותו חלום".
מעיין אדם היא פאנליסטית בחדשות הבוקר של "קשת", כותבת טור קבוע באתר "ישראל היום". מגישת פינה ב"חי בלילה" ומנחה כנסים. הגישה ברדיו גלי ישראל. עם שחרורה מדובר צה"ל שימשה כדוברת ליו"ר מפלגת קדימה שאול מופז, לשר זאב אלקין ולשרה מירי רגב. ב-2017 הגיעה לגמר הריאליטי "הישרדות" וזכתה בתואר חביבת הקהל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה