ויראלי

אסון בים: 17 מהגרים טבעו למוות בדרכם לארצות הברית

ספינה שיצא לדרך מחופי האיטי ואשר השיטה עשרות בני אדם התהפכה בדרכה אל מיאמי, לפחות 17 נהרגו ועוד רבים נעדרים
מערכת ice | 
ספינת מהגרים (צילום ויקיפדיה)
אסון מהגרים נוסף, 17 בני אדם נהרגו לאחר שספינה שהובילה עשרות מהגרים מהאיטי אל מיאמי ארצות הברית התהפכה מול חופי איי בהאמה, כך מסרו הרשויות האתמול (ראשון). צוותי החילוץ שהוזעקו למקום הצליחו להציל 25 בני אדם באירוע הקשה. מלבד זאת עשרות מהגרים הוכרזו כנעדרים לאחר ההתהפכות והחיפושים אחר סימני חיים ממשיך.
שלטונות בהאמה מסרו כי שני חשודים נעצרו, שניהם מבהאמה, על רקע החשוד בהברחת בני אדם. משטרת בהאמה מסרה כי הסירה התהפכה כ-7 מיילים (11 קילומטרים) מהאי ניו פרובידנס, האי המאוכלס ביותר באיי הבהאמה שבו מתגוררים כמעל ל-70% מאוכלוסיית המדינה הקטנה. כמו כן איי הבהאמה הם נתיב מעבר תכוף עבור תושבי האיטי המבקשים להגיע לארצות הברית. הפלגות ים מסוכנות בכלי שיט רעוע הפכו נפוצות יותר ויותר במהלך השנה האחרונה, כאשר האיטיים עושים הכול כדי לברוח מהעוני ומהאלימות הגוברת של כנופיות.
  
על פי החשד המבריחים דרשו מחיר של בין 5,000 ל- 8,000 דולר עבור אדם בודד. "אנחנו מתאבלים על חייהם שאבדו של אלה שמחפשים דרך טובה יותר לחיות" אמר שר ההגירה בבהאמה בל קית'. "אלה כאן יחד עם משפחות וחברים בהאיטי, עודדו את יקיריכם לא לסכן את חייהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה