נדל"ן ותשתיות

כמה כסף הוציאו הסינים על נדל"ן בארצות הברית?

דו"ח איגוד סוכני הנדל"ן בארצות הברית חשף נתונים בנוגע להיקף ההשקעות הזרות בתחומי המדינה, הסינים ניצבים חזק בפסגת הדו"ח עם סכום של 6.1 מיליארד דולר
מערכת ice | 
משקיעים בנדל"ן בארצות הברית (צילום unsplash)
איגוד סוכני הנדל"ן בארצות הברית (NAR) פרסם את הנתונים אודות היקף המשקיעים הזרים בנדל"ן במדינה. לפי האיגוד במקום הראשון נמצאים המשקיעים הסינים שהוציאו לא פחות מ– 6.1 מיליארד דולר, בעיקר על בתים בקליפורניה ופלורידה. מתוך כך הסינים מהווים כ- 31% מרכישות הנדל"ן בקליפורניה.

המשקיעים הקנדים התייצבו במקום השני והוציאו 5.5 מיליארד דולר. במקום השלישי קונים מהודו 3.6 מיליארד דולר, רביעי המקסיקנים - 2.9 מיליארד דולר, והברזילאים עם 1.6 מיליארד דולר סוגרים את החמישייה הראשונה.
 
לפי דו"ח ה- NAR זו השנה ה- 14 ברצף שמירב המשקיעים הזרים התמקדו בפלורידה. כמו כן פלורידה נחשבת לאזור המבוקש ביותר בארצות הברית עם 24% מעסקאות הנדל"ן במדינה. בסך הכול, רוכשים זרים הוציאו 59 מיליארד דולר ורכשו 98,600 נכסי נדלן בארה"ב - עלייה של 8.5% בשנה האחרונה.
 
יש לציין שהמצב הכלכלי הרעוע בארצות הברית, האינפלציה המבעבעת והריבית המטפסת גרמו לכך שאחוז האמריקאים שרכשו בתים נמצא בירידה, לוואקום הזה נכנסו המשקיעים הזרים. בנוסף לכך כמעט מחצית מהרוכשים הזרים - 44% - הצהירו שרכשו את נכסיהם במטרה להשתמש בהם כבית נופש, נכס להשכרה או שניהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה