ויראלי

מעיין אדם מגיבה לראשונה לסערה: "מתוסכלים"

אחרי שעוררה סערה בעקבות סרטון שלה עוקפת תור בשדה התעופה בפריז, חברת הפאנל של חדשות הבוקר חושפת, "היה שם מישהו שניסה לשכנע אותנו שלא נקבל פיצוי"
מערכת ice |  7
מעיין אדם (צילום טוויטר/ מעיין אדם)
מעיין אדם מגיבה לסערה שנקשרה בשמה אחרי שסרטונים שלה עוקפת תור בשדה התעופה בפאריז הפכו ויראליים תחת האשמות שניצלה את היותה מפורסמת כדי להינות מהמתנה קצרה יותר בתור לטיסה.
אדם חשפה את החלק שלה בסיפור וסיפרה לעוקבים, "עמדתי בתור שעתיים בערך, ויש לזה עדים, הטיסה מאוד איחרה והיה מרגיז מאוד ולא הודיעו לנו, אז היה מישהו שעבר אחד אחד בתור ואמר לנו: 'אם תיכנסו אחרי אחת לשער תקבלו פיצוי. אף אחד לא נכנס לפני אחת בגלל שלא קיבל פיצוי. היה ברור לי שאין בעיה שניכנס לגייט ועדיין נקבל פיצוי".
"בקיצור היה שם בנאדם שהסביר לכולם שאם הם נכנסים שתי דקות לפני אחת לגייט, הם לא יקבלו פיצוי. זה שטות. זה מתייחס לשעת המראה, גם אם ניכנס עמוק לתוך הגייט באחת לא נגיע להמראה ונקבל את הפיצויים שלנו. שילמתי כמו כולם, אני רוצה את הפיצוי הזה כמו כולם פשוט לא שיתפתי פעולה עם השטות הזאת".
"בין זה לבין תתביישי לך? אתם יודעים מה אני לא מאשימה את האנשים. היו רעבים מתוסכלים זה קרה גם בהלוך אז אמרתי טוב אני אספוג את זה. מה אני אתחיל לריב עם ההוא ולהטיף להם? כל מי שהיה בטיסה הזאת צריך להגיד תודה על הטוב, היינו בחופשה. לא קיבלתי שום הטבה על היותי מפורסמת ונורא כיף לחפש אנשים ויש בי מלא דברים רעים. אני כן עוקפת לפעמים בתור לפעמים, אבל לא הפעם".
אשת התקשורת נצפתה בנמל התעופה דה-גול בפריז, מדלגת לה מעבר לתור ועולה למטוס לפני כולם. בסרטון שפורסם ב'ערב טוב עם גיא פינס', נראים שאר הנוסעים בטרמינל לא מרוצים מעקיפת הוי.איי.פי, וצעקו לעברה קריאות "בוז", ולאחר מכן "מעיין תתביישי לך, אנחנו מחכים בתור 8 שעות, תעמדי גם".
  

האם היא חיכתה להצעת נישואין בחו"ל מבן זוגה? לאחר שאחת מעוקבתיה כתבה לה לאחרונה, "אמן תקבלי שם הצעת נישואים", מעיין אדם החליטה לפתוח את הכל באינסטגרם ולהציג את התזה שלה בנוגע להצעת הנישואין מבן זוגה שטרם הגיעה.
 
אדם הסבירה: "אוקיי, אני חייבת לפתוח את זה אתכן. ברור לי שהכוונה וזה נטו מאהבה, אבל כל טיול לחו"ל או נופש בישראל, או סתם נופש רומנטי אני מקבלת עשרות הודעות בנוסח הזה, לעתים גם תוקפני, למה הוא מחכה וכו'".
עוד הוסיפה אשת התקשורת: "לשנינו ולרבים חתונה היא דבר מורכב, כבר הייתי שם ואני יודע שבזוגיות טובה וחתונה הם שני דברים שאין בהכרח קשר ביניהם ויכולים להתקיים אחד בלי השני. לא אכניס אתכם לדברים שבינינו, לרגשות ולמחשבות ולכוונות כי גם זה לקח שלמדתי, שהכי טוב להם להשאר בינינו, אבל אני ממש ממבקשת 'צאו לי מהאצבע', אוהבת אתכן".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אפעם לא חיבבתי אותה, לא מאמינה לה לכלום (ל"ת)
    שולה 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    מעיין
    דוד 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפס וצמצמתי כמו הבוסית לשעבר מכן צריך להעיף אותך מהטלויזיה
    סגור
  • 4.
    מעיין אדם (ל"ת)
    דוד 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אחת שעמדה בתור...
    ש.ג 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בזמן הבורדינג שקרה בין 16-17 אחה"צ, מעיין עמדה בתור ואז יצאה ממנו עקפה את האנשים שעמדו לפניה ודאגה לעשות בורדינג לפני כולם. היא דאגה גם לקדם חברים, אח"כ הבנתי שזה מאור בוזגלו ואשתו (מצטערת פשוט לא זיהיתי). גם בהלוך דאגה לעלות ראשונה וגם בחזור. כך שהתגובה שלה פשוט לא עניינית (על האדם שאמר לא לעלות ב- 1 בלילה...). אבל מרגע שהעידה על עצמה שהיא עוקפת בתורים, אז אין מה להתפלא. יש כאלה שככה חונכו. והקארמה תמיד בסופו של דבר מנצחת.
    סגור
  • ככה זה כשהשתן עןלה לראש, אבל היי, קארמה איז ה ביצ' (ל"ת)
    שנואה 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אחת שעמדה בתור...
    ש.ג. 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בהלוך וגם בחזור מעיין אדם דאגה טוב טוב לקבל שירות לפני כולם, גם לפני אנשים זקנים שכבר התקשו לעמוד. התגובה שלה פשוט לא מתארת את מה שקרה. בחזור, היא אכן עמדה חלק מהזמן בתור, ואז יצאה ממנו ועקפה גם בתהליך הבורדינג (שקרה לקראת 17:00 בערב) וגם בעלייה למטוס. אף אחד לא ביקש מאנשים לא להעלות. היא דאגה גם לקדם חברים. בניגוד לטיסות אחרות, לא היה תור נפרד למחלקות ראשונה ועסקים (כי כנראה פשוט לא היו כאלו) ולכן לא היה עניין שמי ששילם יותר קיבל תנאים טובים יותר בצדק. יותר מזה, אנחנו שילמנו על מקומות בקדמת המאוס והחליפו לנו אותם ללא בקשת רשות. חברת ארקיע יצאה באיחור של 6 שעות בטיסת הלוך, ו- 9 שעות בטיסה חזור וזאת ללא הודעה מוקדמת ולכן אנשים חיכו שעות. בזמני ההמתנה המאוד ארוכים של שתי הטיסות התגלו הרבה רגעי "הישראלי היפה" של עזרה ושיתוף פעולה. לחברת ארקיע ולמעיין אדם לא היה חלק בהם. חבל שאדם שיש ביכולתו לעזור ולקדם שירות וצרכנות טובה דואג רק לעצמו. נכון היא לא חייבת, אבל היא יכולה, ובוחרת אחרת. גם לתת תגובה שלא קשורה לביקורת זו בחירה שלה. אבל אז לא להתפלא על תקשורת רעה כלפיה .... הגלגל תמיד מסתובב.
    סגור
  • 1.
    אישה דיי עלובה ומטומטמת (ל"ת)
    רפי 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור