ויראלי

חיים אתגר מתפוצץ: "למה מעלים מחירים? כי אפשר"

המגיש של 'יצאת צדיק' ו'המתחזים' בקשת 12 יצא נגד העלאת המחירים של איקאה: "המכסים בוטלו, האירו נחלש וכבר היום המחירים יקרים מבחו"ל", גם שרת התחבורה מרב מיכאלי ספגה ביקורת

מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
הטיקטוק שהעלתה היום (רביעי) שרת התחבורה מרב מיכאלי, בו הצטלמה על המסוע בדרך למסופים, הצליח לחלץ תגובות עוקצניות במיוחד מחיים אתגר, מגיש קשת 12 הוותיק שזועם על העומס בנתב"ג.
בסרטון שהעלתה לטיקטוק שלה, הסבירה מיכאלי שעל אף העומסים, היא הגיעה לשדה התעופה בן גוריון ונעשים מאמצים להקטין את העומסים והסבירה מה עושים במשרדה כדי להקטין את הנזק לטסים.

אתגר שיתף תמונה מתוך הסרטון וכתב: "ובינתיים בטיקטוק מספרים לנו שיש פחות תורים" והוסיף אימוג'י של פרצוף מיואש, אבל הוא התייחס גם למכה נוספת שעומדת לנחות על הצרכן הישראלי.
אתגר שיתף ידיעה שמדברת על העלאת המחירים באיקאה וכתב  על כך: "המכסים בוטלו, היורו נחלש והשנים האחרונות היו מצוינות לענף וכבר היום המחירים יקרים מבחו"ל ועדיין מעלים באיקאה מחירים. למה? כי אפשר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העם
    חיים 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם מטומטם והעם ישלם.אין פלא ששונאים אותנו בכל העולם . ארץ אוכלת יושבה . חזירות חזירות חוגגת בכל פינה במדינה הזו . והעם לא מתפוצץ נשאר באדישותו
    סגור