ויראלי

אביבית בר זוהר מפתיעה: הצעד הקיצוני שעשתה בשידור חי

אביבית בר זוהר הציעה לעוקבות שלה באינסטגרם בשידור חי דיאטה קיצונית שתעשה השבוע ובה עשויה לרדת 6-7 קילו והציעה ל-10 בנות ליווי אישי במשך כל השבוע: "לא מעודדת חלילה רזון ולא רוצה שמישהי שהיא מתחת לגיל 18 תעשה את זה"
מערכת ice | 
אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר שוב הפתיעה את כולם. במהלך שידור חי שקיימה אמש (ראשון) ברשתות החברתיות שלה היא הכריזה על דיאטת הכרוב שהיא אמורה לעשות בשבוע הקרוב, והבטיחה שהיא תרד 6-7 קילוגרם בשבוע אחד.
אביבית הבהירה בסרטון, תוך שהיא מחזיקה צלחת פירות בידה כי היא "לא מעודדת חלילה רזון ולא רוצה שמישהי שהיא מתחת לגיל 18 תעשה את זה. רק מי שיש לה איזה אירוע מטורף ורוצה לרדת שישה קילו בשבוע". בהמשך גם הסבירה כי הסיבה לצלחת הפירות כי היא חלק מהתפריט לדיאטה שלה.
"אני עכשיו הולכת לעשות לכם בסטורי שלי את דיאטת הכרוב למי שרוצה להיות איתי. בדיאטת כרוב ביום הראשון מותר לאכול רק פירות, כמה שאני רוצה, חוץ מבננה. מיצים של פירות ללא סוכר, חמוציות, תה ללא סוכר, וכמובן מרק כרוב. דיאטה קשה, קשה, קשה", הדגישה בר זוהר.
מיד לאחר מכן התפנתה בר זוהר להציע לצופות ליווי בעניין הדיאטה: "מי שרוצה לעשות איתי את הדיאטה הזאת, אני הולכת לבחור עשר בנות שאני אלווה אותן בתהליך הזה בשבוע הימים האלה, כולל מתכונים דיאטטיים. אני אכניס אותן לקבוצת ווטסאפ פרטית איתי. עשר בנות בלבד יכנסו איתי לדיאטה הזאת לשבוע ימים, איתי ועם קווין (בן זוגה של אביבית). אנחנו נעשה כל מיני תפריטים וכל מיני מתכונים".
 
בהמשך נשאלה האם ההצעה לבחור בנות שיצטרפו אליה לדיאטה כרוכה בתשלום והשיבה: "מיס לירן, זה לא עולה כסף. לא כל דבר בחיים הוא כסף. הסיפוק שאני יודעת שעזרתי לעשר נשים לרדת במשקל שווה יותר מכל כסף בעולם. לא כל דבר זה כסף. אני עושה את זה באהבה לצופות שלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה