ויראלי

מעיין אדם נפרדת: "פעם אחרונה שמשתפת פעולה עם שבי"

אדם שיתפה ביממה האחרונה את עוקבי האינסטגרם שלה בנסיעה שקיימה בהפתעה לטובת אחותה הקטנה. חלק מהתמונות חוללו סערה בקרב העוקבים ואדם בחרה להתנצל, "פעם אחרונה שמשתפת פעולה"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום טוויטר/ מעיין אדם)
מעיין אדם חשפה אתמול (שבת) בעמוד האינסטגרם שלה, כי במהלך השבוע האחרון זייפה פוסטים ופרסומי סטוריז באינסטגרם, כל זה כדי להפתיע את אחותה הקטנה שטסה להיפגש איתה בהפתעה בתום הטיול הגדול שלה של אחרי הצבא. 
לאחר הוידוי החלה אדם להעלות שיתופים מעודכנים אודות המיקום שלה והבילויים שלה עם אחותה ואמה במקסיקו, וביניהם תמונות רבות שלה באתר תיירותי שכולל שחייה לצד דולפינים. אדם העלתה מספר תמונות מאוהבות לצד דולפינה ששחתה עימה, ונראה שהעניין לא עבר בשקט בקרב עוקביה הרבים, מה שגרם לה לצאת בהצהרה כי היא משאירה מאחור לקיחת חלק באטרקציות דומות בעתיד.
בסטורי נוסף שפרסמה היום חשפה אדם, "קוראת קצת תגובות לתמונות שלי עם היצור המדהים הזה ורוצה להגיב. המקום שהיינו בו נבדק ונמצא שאינו מתעלל בחיות. הבטתי היטב ובחשד באינטרקציה עם המדריך והיא נראתה כמו יחסי אהבה בין אדם וכלב מאולף שגם נהנה מהמשחק וגם מתוגמל בחטיפים. אין שום סימן לפחד או סבל, לא פיזי ולא התנהגותי".
אדם הוסיפה, "נרגעתי. אבל במחשבה שניה דולפין זו חית פרא, לא כלב וסביר שלו יכול היה לבחור לא היה בוחר בזה אלא בחיים של חופש בים. ומי אנחנו שתמורת בידור נחליט בשבילו ונעוות את מה שהטבע יצר עבורו. אני כל כך אוהבת דולפינים ויכולתי לחבק ולנשק אותם שעות אבל מי שאוהב באמת רואה את הצרכים של האחר לפני שלו, ואני לא בטוחה שהדולפינה שלי לא הייתה מאושרת יותר בים הפתוח, הגם שזה היה מקצר את חייה ומעמידה בפני אתגרים שנחסכו ממנה".
"לכן זו היתה הפעם האחרונה שאני משתפת פעולה עם שבי, ושמה את זה פה ליום שבו גם אתן תרצו לחבק מרוב אהבה. סליחה מהממת אחת, אמן שתהיי תמיד שמחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שריטה
    עצבני 07/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתם עוד לא הבנתם שהיא שקרנית מקצועית
    סגור