ויראלי

שתי המשתמשות המובילות בטיקטוק הופכות לפרזנטוריות של חברה ישראלית

צ'ארלי ודיקסי ד'אמליו, האחיות שיחד מחזיקות בקרוב ל-200 מיליון עוקבים בטיקטוק, יהפכו לפרזנטוריות של האפליקציות הישראליות שכבר זכו ללא מעט שבחים מאפל וגוגל
מערכת ice | 
הטיקטוקרים הכי רווחיים ב-2021 (צילום מסך מתוך אינסטגרם, unsplash)
לייטריקס, חברה ירושלמית המפתחת אפליקציות לעריכת תמונות וסרטונים שכבר זכתה בשנים האחרונות להופעות חוזרות ונשנות ברשימות האפליקציות הנבחרות של אפל וגוגל בתחום עריכת התכנים, הודיעה הערב כי גייסה את כל משפחת ד'אמליו – המשפחה המצליחה ביותר ברשתות החברתיות אחרי הקרדשיאנז – לקידום מוצריה.
משפחת ד'אמליו היא המפתח לליבם של הצעירים ברשתות החברתיות: האחיות צ'ארלי ודיקסי בנות ה-17 וה-20 (רגע, יש סיבה שהצעירה מופיעה קודם) הן שתי היוצרות המצליחות ביותר בטוויטר, עם 137 ו-57 מיליון עוקבים נכון להערב, והוריהן, מארק והיידי, מוסיפים לקלחת עוד מיליוני עוקבים משלהם. יחד נהנית המשפחה מכ-300 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות – יותר מקים קרדשיאן (אבל פחות מקים יחד עם אחיותיה ובני משפחתה), וגם להם כבר יש סדרת טלוויזיה משלהם, המשודרת בשירות הסטרימינג האמריקאי Hulu.
לדברי לייטריקס, בני משפחת ד'אמליו ישמשו שותפים, שגרירים, בעלי מניות ויועצים אסטרטגיים לחברה – או במלים אחרות: הם יקדמו את האפליקציות של החברה על ידי אזכורים תכופים שלה ומדריכים ליצירת תכנים בעזרת השירותים שלה.
כחלק משיתוף הפעולה, משיקה לייטריקס את LinkInBio – שירות חדש ששמו הוא פארודיה על כך שברוב הרשתות החברתיות נהוג להפנות את הצופים לקישור שבעמוד הפרופיל של המשתמש מפני שאי אפשר להוסיף קישורים לכל סרטון. השירות יאפשר שילוב של תכנים של המשתמש מהרשתות החברתיות השונות במקום אחד. בנוסף, משיקה החברה גם מגזין בשם The247 ליוצרי תוכן.
ד"ר זאב פרידמן, מייסד ומנכ"ל לייטריקס, אמר כי "משפחת ד'אמיליו היא פורצת דרך ומעוררת השראה בקרב יוצרים בכל העולם. אנו נרגשים שהד'אמיליוס מצטרפים לצוות האסטרטגי של Lightricks ויסייעו לנו לבנות את הכלים והמשאבים הנדרשים ליוצרי תוכן ובניית המותג האישי שלהם. ביחד עם משפחת ד'אמיליו, נעבוד על תהליכי הפיתוח והקריאייטיב של המוצרים שלנו ונקדם יחד אסטרטגיה אשר שמה את היוצרים במרכז".
המשפחה מסרה כי "אנו נלהבים ליצור ולעורר השראה בקרב יוצרים, המעוניינים לשתף את התכנים שלהם עם שאר העולם. במסגרת הצטרפותנו ל-Lightricks אנו יכולים לתמוך בדור הבא של יוצרי תוכן, להצית אצלם רעיונות חדשים ולהחיות אותם. אנחנו מתרגשים לקחת חלק ולתמוך בפיתוח ובעיצוב הכלים הללו, אשר יעצימו יוצרי תוכן ויגרמו להם ללכת בעקבות התשוקות שלהם ולמצוא השראות חדשות ליצירות שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה