ויראלי

ליאור דיין התחזה לאישה באתר כיפה, זה מה שיצא

העיתונאי ליאור דיין היה צריך בסך הכול טיפ לכביסה, ומצא את עצמו מתחזה לבת 40 ממעלה אדומים ואמא לחמישה כדי להתכתב עם בנות הפורום "הורים לפעוטות" באתר כיפה. כיצד יגיבו עכשיו חברות הפורום להתחזות?
מערכת ice | 
ליאור דיין
העיתונאי ליאור דיין, מתוודה בטור שכתב היום (שישי) במעריב כי התחזה לאישה ממעלה אדומים שמתחביביה לקבל טיפים על כביסה בפורומים של האתר למגזר הדתי "כיפה". מה קרה שם?
לדברי העיתונאי, היה צריך רק טיפ קטן בהליך הכביסה: "מהי הכמות המדויקת של אקונומיקה שעליך להוסיף לתא ההשריה במכונה בשביל להחזיר את הלובן לבגדים לבנים עם כתמים עיקשים", ולשם כך הוא החל לחפש בגוגל והגיע לפורום "הורים לפעוטות" אותו כינה "טריטוריה זרה ומופלאה" והוסיף: "השפע של המידע והדייקנות יחד עם רמת המומחיות שהציפו את הפורום תפסו אותי לא מוכן, לא ידעתי שאפשר להגיע לרמות מומחיות כאלו, פשוט לא העליתי בדעתי שישנו מקום כזה שבו אתה יכול להיחשף למידע הרגיש והמסווג ביותר באשר לאומנות הכיבוס במכונה".
 
בסגנונו הרגיל, פיאר דיין את הפורום של האימהות הדתיות: "נותרתי פעור פה. פעימות הלב שלי הלכו וגברו, הרגשתי שאני חייב להירגע, הלכתי למטבח, מזגתי כוס מים צלולים, נשמתי עמוק, נשפתי החוצה בעדינות, ואמרתי לעצמי: 'ליאור, הגעת לנקודת הג׳י של עצות הכביסה באינטרנט'".
כך נוצרה דמותה של יהודית40, נשואה+5 ממעלה אדומים שתחביביה אפייה, סריגה, קליעת סלסלות קש וכמובן קליעה. לכל שאלה על כביסה, מצא דיין תשובה בפורום אותו הוא מכנה "בית המקדש של הכביסה".
הבעיה הגיעה שהזמינו את אותה יהודית40 למפגש לבנות הפורום בפארק באריאל, והוא כמעט אישר הגעה עד שנזכר כי הוא לא יהודית, בת 40 ממעלה אדומים אלא "גבר מבולבל מאוד, בן 38, שמחפש את עצמו בעולם הלא ברור שבו אנו חיים והעלה ארבעה קילו לאחרונה. מה שאומר שכדאי שאכנס בדחיפות לפורום ״תזונה ודיאטה״ באתר כיפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה