ויראלי

יעל בר זוהר נפרדת בכאב: "יוצאת לדרך חדשה"

בר זוהר כתבה: "היום העורכת הראשית של "חדשות הבוקר" שהיא גם אהובת ליבי עמית קלינגר יוצאת לדרך חדשה. את אלופה חריפה חכמה מוצלחת מקצוענית ואני בטוחה שתמשיכי להצליח בכל דרך שתבחרי בה"
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום yaelbarzohar@, צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר)
חברת הפאנל בתכנית הבוקר של ניב רסקין, הדוגמנית והשחקנית יעל בר זוהר, נפרדה היום (שני) מחברתה, העורכת הראשית של התכנית עמית קלינגר במילים חמות במיוחד שהקדישה לה בסטורי בו הן מתחבקות בחום.
בר זוהר כתבה: "היום העורכת הראשית של "חדשות הבוקר" שהיא גם אהובת ליבי עמית קלינגר יוצאת לדרך חדשה. את אלופה חריפה חכמה מוצלחת מקצוענית ואני בטוחה שתמשיכי להצליח בכל דרך שתבחרי בה".

עוד כתבה: "אוהבת אותך. תודה על כל התמיכה בשנה האחרונה. נתת לי הרבה כוח ומשמעות בימים הקשים שעברנו ועזרת לי לא ליפול. והיית שותפה ענקית להנצחה של עילי השמש שלנו. תודה על זה".
בסטורי לאחר מכן כתבה: "להיות ישראלי ב 2024 זה לשבת בסלון, בבית ולחשוב איפה אני אחביא את הילדים כשתגיע השעה. להיות ישראלי זה ללכת לקולנוע, למסעדה או להצגה, ולתכנן את דרך המילוט הכי בטוחה. להיות ישראלי זה לפחד. בכל רגע. בְכֹל דקה. זה גם לחזור מהר מהר לשגרה. להיות ישראלי זה לכאוב ולבכות בתחקירים בטלוויזיה על האסון שקרה וּלֶמחרת לתהות אם תספיק לטיסה. להיות ישראלי זה רגשות אשם על הטוב, וחשש להישאב אל הרע"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להיות ישראלי זה קודם לפני להיות יהודי
    בני 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שעם ישראל צריך לחשב מסלול מחדש לישמור שבת לקיים מצוות לחזור לשורשים ולקבל משיח ברחמים
    סגור