טלוויזיה

ניב רסקין מקבל הודעה בשידור חי: "הוא משקר כמובן"

במהלך הדברים של זאב אלקין על כניסת 'הימין הממלכתי' לממשלה, לפיד מסתבר סימס למגיש ניב רסקין הכחשה וכתב לו: "אלקין משקר, כמובן. לא אמרתי שאכנס לממשלה אלא שאתן רשת ביטחון". אלקין ענה לטענות הקשות שעלו נגדו ואמר: "אני מציע לכם לבדוק את הראיונות. לפיד נשאל גם על כניסה לממשלה ואמר שיעשה כל מה שצריך"
מערכת ice | 
ניב רסקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ככל שעוברים הימים, גוברות ההערכות כי גדעון סער יצטרף לממשלה עם הליכוד, כאשר האפשרות שהימין הממלכתי בדרך חזרה לממשלה על הפרק, כך לפחות זה נראה כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל לפטר את שר הביטחון יואב גלנט ולהחליפו ביו"ר הימין הממלכתי.
חבר מפלגתו זאב אלקין, התארח הבוקר (שלישי) ב"חדשות הבוקר" של קשת 12 עם ניב רסקין ואמר: "אף אחד לא הציע לנו את זה. אני רוצה להזכיר שיאיר לפיד אמר מספר פעמים בשבועות האחרונים, שבתנאים מסוימים, אם המדיניות שלו תתקבל, הוא מוכן להיכנס לממשלה ולתת לה את רשת הביטחון. גם בני גנץ אמר שאם ישתנו הנסיבות, הוא בהחלט יהיה מוכן להיכנס לממשלה. תלוי מה מדינת ישראל צריכה. לכן, גם אנחנו אומרים שאנחנו לא יודעים מה יהיו הנסיבות הביטחוניות במדינת ישראל. גם אנחנו, כמו גנץ ולפיד, לא נועלים את עצמנו לשום דבר".

אלא, שבמהלך הדברים, לפיד מסתבר סימס למגיש ניב רסקין הכחשה וכתב לו: "אלקין משקר, כמובן. לא אמרתי שאכנס לממשלה אלא שאתן רשת ביטחון". אלקין ענה לטענות הקשות שעלו נגדו ואמר: "אני מציע לכם לבדוק את הראיונות. לפיד נשאל גם על כניסה לממשלה ואמר שיעשה כל מה שצריך כדי שהמדיניות שהוא מאמין בה תמומש. זו זכותו, אני לא תוקף אותו על זה".
לסיום הסביר: "אני אומר שנתניהו מנהל לא נכון את המדיניות הביטחונית של מדינת ישראל והמלחמה הזאת, יחד עם שר הביטחון וכל המערכת. אתה שומע את זה מאיתנו לאורך כל הדרך. בגלל זה עזבנו את הממשלה. המחלוקת פה היא על מדיניות. אי אפשר לסבול מצב שעשרות אלפי ישראלים פליטים בארצם וישראל רק מגיבה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה