טלוויזיה

קשת 12 בפאדיחה ענקית: מדוע ניב רסקין עצר את השידור החי?

פאדיחה גדולה התרחשה  במהלך התוכנית "חדשות הבוקר" בקשת 12 בהגשתו של ניב רסקין, זאת לאחר שבאמצע ראיון עם מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, נשמעה ברקע אזעקה לא מובנת, שגרמה למגיש לעבור לפרסומות: "זה אצלנו באולפן, הכל בסדר"
מערכת ice |  3
ניב רסקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פאדיחה גדולה התרחשה הבוקר (חמישי) במהלך התוכנית "חדשות הבוקר" בקשת 12 בהגשתו של ניב רסקין, זאת לאחר שבאמצע ראיון עם מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, נשמעה ברקע אזעקה לא מובנת, שצרמה באוזניים של הצופים ויושבי האולפן.
רסקין מיד ביקש את סליחת הצופים כשאמר: "זה אצלנו באולפן, הכל בסדר". אחרי בערך 20 שניות, מגיש הטלוויזיה ביקש לצאת לפרסומת, ואחרי מספר דקות השידור חזר. כשהשידור חזר, חשף רסקין כי מדובר באזעקה שהופעלה ככל הנראה בגלל עשן שעלה מהקפיטריה, אך לא הייתה כלל סכנה ליושבי האולפן והאירוע הסתיים בשלום.
עוד קודם לכן, במהלך הריאיון של מנכ"ל חברת החשמל, הוא דיבר על האפשרות של תרחיש עלטה בעקבות תקיפה אפשרית של חיזבאללה ואיראן בישראל, והדאיג את הצופים ויושבי האולפן כשטען כי ישנו סיכוי כי לא יהיה חשמל בחלקים ממדינת ישראל למשך 48 שעות.
על כך ש-48 שעות זה הרבה מאוד זמן בו אנשים צריכים להיות בממ"ד ללא חשמל, השיב שפיגלר: "יש מגבלות גם לחברת החשמל. אנחנו לא קוסמים. אתה לא יודע לצפות היכן האתר ייפגע". על השאלה האם אנשים בישראל צריכים להצטייד בגנרטורים השיב: "לא קניתי גנרטור ואין לי שום כוונה לקנות גנרטור. אני סומך על עובדי חברת החשמל".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רסקין הו רסקין
    רחלי 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שלא ראה את הפרצוף של רסקין בעת האזעקה לא ראה מהו פחד מעולם, פתתח זוג עיני איילה ובטח גם רעד
    סגור
  • 1.
    מה פאדיחה בזה יאהבלים (ל"ת)
    ישראל 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • אתר אתה אתה מצפה מאתר של דבילים? (ל"ת)
    מני 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור