ויראלי

יעל בר זוהר נשברת בדמעות: "אני בהלם. לא מעכלת"

ברכה אחת מרגשת גרמה לכוכבת לפרוץ בבכי ולעכל כמה מהר הזמן עבר: "זכיתי להיות הבן הבכור שלך. מאוהב בך ומתחיל לבכות", כתב לה בנה הבכור יהלי, ובר זוהר הודיעה לעוקבים על האירוע המיוחד שיתרחש בחייהם מחר
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
בר זוהר שיתפה את חגיגות יום הולדת 44 שלה בינואר האחרון שתועדו לסדרה "מחוברים" בהוט. השחקנית, שסיפרה שמה שהכי חשוב לה בחגיגות הן הברכות שהיא מקבלת, הקריאה ברכה שכתב לה בנה הבכור יהלי:
"אני מרגיש שזכיתי להיות הבן הבכור שלך ושל אבא. המסירות נפש שלך, הדאגה שלך לאבא שלך ולסבא שלי באמת מעוררות השראה. שתמצאי מה את הכי אוהבת לעשות ותעשי אותו הכי טוב בעולם למרות שאת וכולנו בשפל הכי גדול שחווינו בחיים", כתב יהלי והתייחס למותם של אחיינה של בר זוהר, עילי, בשבעה באוקטובר וחמה זיגי, וכן לאביה של בר זוהר, מנחם, שנפטר בהמשך השנה.
"אני אוהב אותך אימא. שנישאר חברים טובים כל החיים. מאוהב בך ומתחיל לבכות", סיכם יהלי.  
בר זוהר, שהודתה שבנה תמיד מרסק ומרגש אותה עם הברכות שלו, נשברה בדמעות בזמן הקראת האיחולים וקיבלה חיבוק מנחם מבתה. הכוכבת שיתפה בהמשך תמונה משותפת שלה עם יהלי בזמן אמת וכתבה: "לא יאומן אבל מחר... יהלי בן 17... וואהו. אני בהלם. לא מעכלת את זה שהגוזל שלי הפך לגבר צעיר, חמסה עליו".

 מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר yaelbarzohar@
המגישה והשחקנית אף הבטיחה ל-405 אלף עוקביה שהיא תשתף אותם במה שהשניים עשו יחד לכבוד המאורע.  "תודה יהלי שאתה שלי", מסרה הכוכבת לבנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגזמתם , כל יום כתבה מחיי יעל בר זוהר
    נעל אדומה 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום יש כתבה על מחייה של יעל בר זוהר , למה ומדוע ? זה יחסי ציבור ? מי משלם על זה ? חדשות זה לא , כל יום עליה זה כבר מוגזם. ,
    סגור