ויראלי

יעל בר זוהר רוצה להתנתק מהכל: "להיות שם בשביל עצמי"

המגישה רשמה באינסטגרם שלה: "וואלה. האמת? מגיע לנו! כל הזמן דואגות לילדים להורים לבני זוג לעבודה, מה איתנו ? הזדמנות לרגע לשים את כל הלחץ בצד ולהיות שם בשביל עצמי. אני מרגישה שצריכה את זה לעצמי ומזמינה אתכן להצטרף אלי למסע הזה, מתחילות מחדש 1.11.2024 מחכה לך"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום yaelbarzohar@, צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר)
יעל בר זוהר שיתפה את העוקבות שלה ביוזמה של הריטריט ״מתחילות מחדש״, שלדבריה התחילה מעילי ברעם ז"ל, האחיין שלה שנרצח במסיבת נובה ב-7.10, היום בו פרצה מלחמת 'חרבות ברזל'.
בר זוהר שיתפה את העוקבות שלה באינסטגרם: "אני מרגישה שזה קרה בזכותו והכוונתו. מהאהבה והגעגוע אליו התחלתי לזוז… ואחרי המפגש הראשון שפגשתי נשים נפלאות שלא הכרתי הבנתי כמה זה מדויק לי. אני מאוד מתרגשת מכל היצירה הזאת. אני מחוברת אליה ב100 מ100. הבחירה לעסוק בנפש ובריפוי בתקופה הקשה הזאת היא מפלט עבורי, כי אני בעצמי כל כך זקוקה לזה, זקוקה לנשום, זקוקה לתת לעצמי כוח וחמלה".

עוד כתבה: "הנפש שלנו עברה ועוברת כזאת טלטלה ויש לנו את האפשרות ( וגם החובה האמת ) לעצור רגע ולטפל בעצמנו. לראות רגע מה קורה איתי ? איך אני יכולה לעשות לעצמי טוב יותר? יצרתי יום שלם של סדנאות לגוף ולנפש: כל הדברים שאני הכי אוהבת ומחוברת אליהם ומרגישה שהם עוזרים לי: יוגה, כתיבה אינטואיטיבית, תירגול הכרת תודה ( כןכן גם את השריר הזה צריך לתרגל לא רק ספורט) סדנת נשימות כמו שעילי אמר -לא לשכוח לנשום, ואת אתגר אמבטיות הקרח שעילי כל כך אהב והיה מראשוני מדריכי השיטה שלמד אותה. והאמין בכל הסגולות ריפוי שהיא מאפשרת".
לסיום רשמה: "וואלה. האמת? מגיע לנו! כל הזמן דואגות לילדים להורים לבני זוג לעבודה, מה איתנו ? הזדמנות לרגע לשים את כל הלחץ בצד ולהיות שם בשביל עצמי. אני מרגישה שצריכה את זה לעצמי ומזמינה אתכן להצטרף אלי למסע הזה, מתחילות מחדש 1.11.2024 מחכה לך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה