ויראלי

גיא זוארץ נשבר: "פשוט קרסתי, בלתי נתפס כמה כאב"

זוארץ שיתף את העוקבים שלו: "צפיתי בטקס המרגש הזה של הדיירים שלנו למען החטופים וגם לעילוי נשמת הנרצחים ופתאום בלי הכנה שמעתי את שמו של עילי האחיין שלי האהוב ופשוט קרסתי, בילתי נתפס כמה כאב, וכמה תפילה שיחזרו כבר לביתם. אמן"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום מסך רשת 13)
גיא זוארץ, מנחה הטלוויזיה ובעלה של יעל בר זוהר, שמגיש בימים אלו את "האח הגדול" ברשת 13, חווה טרגדיה גדולה ב-7 באוקטובר, אחרי שאחיינו, עילי ברעם ז"ל, נרצח בטבח במסיבת הנובה שנערכה בקיבוץ רעים, חווה רגע מרגש במיוחד הודות לדיירי הבית.
זוארץ שיתף את העוקבים שלו: "צפיתי בטקס המרגש הזה של הדיירים שלנו למען החטופים וגם לעילוי נשמת הנרצחים ופתאום בלי הכנה שמעתי את שמו של עילי האחיין שלי האהוב ופשוט קרסתי, בילתי נתפס כמה כאב, וכמה תפילה שיחזרו כבר לביתם. אמן".

אין בכלל ספק שהאירוע הזה לא עוזב אותו גם כשהפייסבוק מציף לו תמונות מימים קלים יותר. רק לא מזמן זוארץ שיתף בסטורי שהעלה לאינסטגרם שלו: "קפצה לי הרגע התמונה הזו לפני שנתיים בדיוק, האולפן אותו אולפן, כשהכל היה אחרת".
עוד סיפר: "כשהמציאות שלנו הייתה שפויה ולא מטלטלת, מלאה כאב ובלתי ניתנת לעיכול כשעילי שלנו היה שולח לי מחמאות במהלך התכנית על מה שלבשתי, מציאות של שגרה שאני כל כך מתגעגע אליה, בעצם מתגעגע אליו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלאס!!!
    אחת שנמאס לה 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר תרכבו על האסונות שנפלו על רבים מאיתנו? חלאס!!!
    סגור