ויראלי

גרושתו של סטטיק חוגגת יום מאושר: "אוהבת אותך מאוד"

שרית פולק כתבה: "יום הולדת גליה אוהבת ליבי, תודה שאת בית עבורי, תודה על הילדות שהבאת לעולם שהן שתיהן קסומות וטובות לב כמוך. תודה גם למירי, שכשעברתי לבניין היא אמרה לי שהבת של חברה שלה נמצאת שם, ואני בדוק אתחבר אליה ושמה אור. כשמה כך היא, הכניסה הרבה אור לחיי".
מערכת ice | 
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
חברתה הטובה של שרית פולק, גלית מויאל, חוגגת יום הולדת ובדיוק כמו בשבוע שעבר כוכבת האח הגדול לשעבר ואושיית הרשת כיום, סיפקה ברכה מרגשת במיוחד לחברה הקרובה שלה.
פולק כתבה: "יום הולדת גליה אהובת ליבי, תודה שאת בית עבורי, תודה על הילדות שהבאת לעולם שהן שתיהן קסומות וטובות לב כמוך. תודה גם למירי, שכשעברתי לבניין היא אמרה לי שהבת של חברה שלה נמצאת שם, ואני בדוק אתחבר אליה ושמה אור. כשמה כך היא, הכניסה הרבה אור לחיי".

היא המשיכה וכתבה: "שתהיי לנו בריאה וכל השאר כבר יש ומה שאין עוד יהיה. שכל הטוב שהעולם יכול להציע לך יגיע אליך בכפולות כמו הלב הרחב שלך. אני אוהבת אותך מאוד, תודה שנתת לי להרגיש ביחד בתקופה שהייתי הכי לבד".
לסיום היא כתבה בצורה מרגשת ביותר: "שכל שתבקשי לו יהיה, את נדירה ואני שרופה עלייך ועל כך המשפחה שלך". היא הוסיפה את התמונות שלה ושל בנותיה של גליה ותייגה כמובן את כלת השמחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה