שיווק ופרסום

שרית פולק בדרך לקריירה חדשה? "הרבה יותר נוח"

האקסית של סטטיק נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של מכשיר הסנסילייט פרו להסרת שיער מבית סנסיקה. סמנכ"ל השיווק של החברה מאור אנקונינה: "גאים להשיק חדשנות טכנולוגית לטיפולי האסתטיקה הביתית ולהביא את בשורת מוצרי סנסיקה לשוק הישראלי". הפרזנטורית החדשה: "הכרתי את החברה כלקוחה מרוצה"
מערכת ice |  8
שרית פולק (צילום יח"צ)
חברת סנסיקה ישראל, בחרה בשרית פולק להשקת מכשיר הסנסילייט פרו מככשיר ביתי  להסרת שיער. סנסילייט פרו הינו מכשיר, ביתי בטוח להפעלה המאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-FDA האמריקני, להסרת שיער מיותר בכל חלקי הגוף לרבות לשיער מיותר בעור הפנים.
חברת סנסיקה מגיעה לישראל אחרי הצלחה רבה בארצות הברית ואירופה בתחום האסתטיקה הביתית. לחברה מגוון מכשירים חדשניים לטיפול ביתי בתחומי הסרת שיער, החלקת קמטים, טיפול בצלוליט, פדיקור וטיפוח הגוף. הקמפיין יושק באמצעות משרד הפרסום שביט וזהו בבעלותם של אסי ושביט ורן אטלס.
מאור אנקונינה, סמנכ"ל השיווק סנסיקה ישראל מסר בתגובה לפרסום על אודות הקמפיין החדש בכיכובה של פולק: "אנו גאים להשיק חדשנות טכנולוגית לטיפולי האסתטיקה הביתית ולהביא את בשורת מוצרי סנסיקה לשוק הישראלי, אנו מתרגשים להשיק את הקמפיין החדש עם שרית פולק". 
שרית פולק שיתפה בהתרגשות על הקמפיין החדש: "מתרגשת להוביל את הקמפיין למוצר הזה, שאותו הכרתי כלקוחה מרוצה. הרבה יותר נוח להסיר שיער בבית מאשר ללכת למכונים לייזר".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שרית
    יולי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי המצב נראה שעדיין הלהבה לא כבתה, האהבה חיה וקיימת, הם גדלו יחד ואולי הגורל קבע על זמן מנוחה בכדי ששרית תוכל לכתוב ספר..ולגבי הרקדנית, היא לא מתאימה והוא לא מתאים, לכאורה היא ידעה בתוכה שהוא עדיין דלוק על שרית, והיא המלכה שלו.ידעה שלא יצא כלום והחליטה לעזוב, רונה-לי שמעון את מתוקה אך מבוגרת מידי לסטטיק,את צריכה גבר שיותר מבוגר ממך וירצה להקים משפחה
    סגור
  • 7.
    סטטיק
    דנה 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אתפלא אם אשמע ששרית וסטטיק שוב יחד......
    סגור
  • 6.
    שרית פולק
    רות יהל 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרית מקסימה.
    סגור
  • 5.
    שרית פולק
    אלונה אלון 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרית את האשה הכי משעממת בעולם ביקום במדינה במדיה .תעשי טובה תפסיקי לטרוח ולעדכן אותנו את משעממת ולא מעניינת נקודה .זוזי. די מספיק
    סגור
  • 4.
    בחורה מקסימה....בהצלחה! (ל"ת)
    רונית 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שרית מי?
    אנונימי 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי היא? במה תרמה לאנושות?
    סגור
  • 2.
    עוד פעם שרית פולק?סתם נפיחה (ל"ת)
    רחמים 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    חלק
    הכוס 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתמיד
    סגור