שיווק ופרסום

חברת דלק במהלך בשווי מיליוני שקלים: "חוצפה ישראלית"

רד אורבך סולן להקת רד בנד, נבחר להיות הפרזנטור של תחנות "דלק" ורשת חנויות "ג'ו דלק". רד יוביל את קמפיין הפרסום החדש של "דלק" אשר תושק במדיות השונות: טלוויזיה, שילוט חוצות, נקודות המכירה וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום GO
מערכת ice | 
תחנת דלק (צילום סיוון פרג')
רד אורבך סולן להקת רד בנד, נבחר להיות הפרזנטור של תחנות "דלק" ורשת חנויות "ג'ו דלק". רד יוביל את קמפיין הפרסום החדש של "דלק" אשר תושק במדיות השונות: טלוויזיה, שילוט חוצות, נקודות המכירה וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום GO. 
קרן קפורמינץ סמנכ"ל שיווק, סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל אמרה היום: "החלטנו בדלק ישראל לצרף לשורותינו שחקן חיזוק חדש - רד אורבך מלהקת רד בנד. רד הוא וונאבי ישראלי אשר ניחן בחוצפה ישראלית, צעירה ומגניבה, וחשבנו שהוא יכול לספר את הסיפור של "דלק" חברת הדלק הישראלית". 
 
במסגרת הקמפיין רד יספר את הסיפור מנקודת מבטו האובייקטיבית שמתקיימת בין שני העולמות, מצד אחד הוא מזוהה כישראלי שנהנה מהסטטוס הזה ומתקבל בחום בחברה הישראלית אך מצד שני יש בו תמיד את היכולת להתנתק ולבקר את האופי הישראלי. ההתנגשות הזו יוצרת מצבים קומיים שרד, בדרכו הייחודית, יודע להדגיש. 

רד אורבך (צילום: שי פרנקו)
צילומי הקמפיין בכיכובו של רד אורבך יתקיימו בימים הקרובים כשתקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ- 3 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה