ויראלי

טיקטוק בוחרת את יוצרי התוכן של ישראל: אלו הפרסים שיחולקו לזוכים

לראשונה בישראל: טיקטוק מסכמת שנת פעילות באמצעות הוקרה ליוצרים ולתוכן שבלטו לטובה ברשת החברתית הפופולרית. היוצרים שהשפיעו על הפלטפורמה ומחוצה לה בשנה החולפת, ידורגו על ידי הצבעת קהל המשתמשים באפליקציה

מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
טיקטוק מסכמת שנת פעילות באמצעות הוקרה ליוצרים ולתוכן שבלטו לטובה בפלטפורמה בשנה החולפת, הגיעו לקהל רב והותירו חותם. באירוע סוף השנה של טיקטוק, TikTok Awards  שיתקיים ב-11.11, יוכרזו יוצרי התוכן האהובים ביותר בישראל לשנת 2024.
 היוצרים שהשפיעו על הפלטפורמה ומחוצה לה בשנה החולפת ידורגו לראשונה בישראל על ידי הצבעת קהל המשתמשים באפליקציה. בנוסף, טיקטוק תכריז באירוע מי היו הקמפיינים המשפיעים ביותר בפלטפורמה השנה, שזכו בתחרות המפרסמים המקומית TikTok Ad Awards  ויטוסו לייצג את ישראל בתחרות הבינ"ל של טיקטוק שתתקיים ב-27.11 בליסבון, פורטוגל.
האירוע, שמתקיים בפעם הראשונה בישראל, הוא דרכה של טיקטוק לעודד יצירה ישראלית, לתמוך ביוצרי התוכן ולהוקיר את פועלם. בכך, שואף הטקס היוקרתי לשים במרכז את התוכן, העסקים והאנשים שחיברו בינינו בשנה החולפת. טקס הפרסים יהיה האירוע הגדול ביותר שתערוך טיקטוק השנה, והפרסים לזוכים בו יוענקו על הבמה על ידי דמויות מובילות מהתחום, לצד הופעות של זמרים מהשורה הראשונה. 
הטקס החגיגי יכלול עשר קטגוריות תוכן שונות; יוצר התוכן של השנה, סרטון השנה, אמן השנה, הפורמט הטוב ביותר של השנה, "TikTok For Good" - השפעה חברתית חיובית, יוצר התוכן של השנה בתחום הבידור, יוצר התוכן של השנה בתחום האוכל, יוצר התוכן של השנה בתחום הביוטי, יוצר התוכן של השנה בתחום החינוך ויוצר התוכן של השנה בתחום הקומדיה. בכדי להצביע ליוצרי התוכן בקטגוריות השונות, משתמשי הרשת החברתית נדרשים לגשת לעמוד ההצבעה הייעודי ולבחור באנשי השנה שלהם. 
לצד אותו אירוע חגיגי של פלטפורמת הבידור הפופולרית, בימים אלו הסתיים שלב השיפוט בתחרות המפרסמים של טיקטוק המכונה "TikTok Ad Awards".  התחרות מתמקדת בקמפיינים שיווקיים שהשיגו תוצאות מרשימות בטיקטוק תוך יצירת תוכן מבדר עם התמקדות באופי ובפונקציות של הפלטפורמה.
במעמד האירוע יוכרזו הזוכים המקומיים בארבע הקטגוריות הבאות; המיתוג הטוב ביותר, הביצועים הטובים ביותר, הקריאייטיב הטוב ביותר, והטיקטוק הטוב ביותר, שכבשו את הפלטפורמה בסערה עם יצירתיות, אותנטיות ותוצאות בולטות. 
לאחר ההכרזה, תעבור התחרות לשלב הבינלאומי שלה, כאשר ארבעת הזוכים המקומיים שיוכרזו באירוע, יטוסו לייצג את ישראל בתחרות הפרסים האירופאית שתתקיים ב-27.11. מלבד גביע זכייה אירופי, הזוכים בתחרות הבינלאומית יזכו בקרדיטים על מודעות בטיקטוק, תג טיקטוק לקידום הזכייה ושותפות מדיה בתשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה