ויראלי

עדי הימלבלוי נפרדת מישראל: כך תועדה הכוכבת בנתב"ג

תמונת פפראצי של השחקנית יחד עם בן זיני בנתב"ג לקראת העלייה שלהם למטוס לטיסה זוגית לאתונה בירת יוון, שם הם ישהו במהלך חג הסוכות
מערכת ice |  2
עדי הימלבלוי (צילום אינסטגרם/ עדי הימלבלוי)
בעולם הבידור הישראלי, סיפור הפרידה של עדי הימלבלוי ונדב פלד הוא כבר סיפור ישן, אבל חייה הרומנטיים של הכוכבת עדיין מסקרנים. תשומת הלב התמקדה בקשר האפשרי בין הימלבלוי לבין הזמר וכוכב הרשת בן זיני, בעקבות תמונות פפראצי שתיעדו את השניים מבלים יחד לפני כמה חודשים, הוגדרה כשמועה, אבל אמש (שלישי) תיעוד חדש שלהם יחד טורף את הקלפים.
ב'ערב טוב' עם גיא פינס הוצגה תמונת פפראצי של השניים בנתב"ג לקראת העלייה שלהם למטוס לטיסה זוגית לאתונה בירת יוון, שם הם ישהו במהלך חג הסוכות. מה הסיבה? לא ברור, אבל כנראה שלא מן הנמנע שהזוגיות היא כבר דבר גלוי.
הספקולציות סביב טיב היחסים בין השניים התגברו, במיוחד לאור פער הגילאים ביניהם והידידות הקרובה שהם מפגינים לאורך השנים. בתגובה לשמועות, נציגי השניים טענו כי מדובר בצילומים משותפים לצורכי מדיה חברתית. אולם, הימלבלוי עצמה בחרה להתייחס לנושא באופן ישיר במהלך הנחיית התוכנית "שואו טיים" ברשת 13.

כאשר נשאלה על ידי אחת האורחות לגבי תמונות הפפראצי, הגיבה הימלבלוי בתדהמה: "אוי, אני לא מאמינה שאת קונה את זה!", ובכך למעשה הכחישה את השמועות בצורה ברורה.
מעבר לסיפור הרומנטי המתפתח, התגובה של הימלבלוי מעלה שאלות מעניינות על האופן שבו ידוענים מתמודדים עם שמועות ועם החשיפה התקשורתית האינטנסיבית שמלווה את חייהם האישיים. הדרך שבה בחרה להתייחס לנושא - בפומבי ובצורה ישירה - מדגימה אסטרטגיה תקשורתית מעניינת, המנסה לשלוט בנרטיב ולהפריך שמועות באופן מיידי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדי המלבלואי
    אלונה אלון 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשארי שם לא תהיה חסרה
    סגור
  • 1.
    את מי זה מעניין
    סתם יהודי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי הכתבה הזאת בדיוק מעניינת? גם כשאני נוסע לחו"ל אתם מוציאים כתבה?
    סגור