ויראלי

אילנית לוי מזועזעת: "שאיפות, אהבה, הכל נגדע בבום"

הפיגוע הרצחני שהתרחש היום בכביש 4, בו מחבל פתח באש לעבר הנוכחים באזור והצליח, למרבה הצער, לרצוח את השוטר אדיר קדוש ז"ל. אילנית לוי הגיבה למקרה הקשה באינסטגרם וכתבה: "חיים שלמים, חלומות, שאיפות, אהבה, הכל נגדע בבום"
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום יניב אדרי)
מחבל הגיע היום (שלישי) בשעות הצהריים לכביש 4 והחל ללכת בשולי הכביש כשהוא חמוש, ועורר את חשדם של מספר אנשים ואף התקבלה שיחה במשטרה מאזרח שהודיע על הדמות החשודה.
המחבל פתח באש והצליח להוציא את מזימתו לבצע פיגוע ירי קטלני. הוא פגע בשוטר תנועה שהיה במקום ופצע אותו באורח אנוש, כאשר למרבה הצער מותו נקבע מאוחר יותר. זמן קצר לאחר מכן הותרה לפרסום זהותו של השוטר הצעיר שנרצח.
שוטר אגף התנועה שנהרג בעת מילוי תפקידו הוא רס"מ אדיר קדוש ז"ל. במשטרת ישראל ואגף התנועה הודיעו בצער רב ויגון קודר על נפילתו לאחר הפיגוע. למרבה הטרגדיה, במשטרה אף חשפו כי הוא היה אמור להתחתן עם בן זוגו בעוד כחודש.
מי שהגיבה למקרה הקשה והעצוב כל כך, כמו רבים אחרים, היא מגישת הטלוויזיה האהובה, אילנית לוי. "חיים שלמים, חלומות, שאיפות, אהבה, הכל נגדע בבום. אין מילים, רק כאב עצום", כתבה אילנית לוי לצד פרסום תמונתו של השוטר אדיר קדוש ז"ל שנרצח, לצד ההזמנה לחתונתו שהייתה אמורה להתקיים בקרוב עם בן זוגו אדי לוי, שספד לו בהלוויתו ולא הותיר עין יבשה.


בנוסף, פרסמה לוי סטורי נוסף המתייחס לפיגוע הירי הקטלני בכביש 4 ולשוטר אדיר קדוש ז"ל שנרצח. "אלוהים שירחם עלינו. מתי זה יגמר כבר מתי? צריך להמציא מילה חדשה לכאב כי היא כבר קטנה מדי למה שקורה בלב שלנו", כתבה לוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה