ויראלי

הזמר האהוב נגד רשת הקניונים: "אתם בושה גדולה"

רותם כהן העלה סטורי הרבה יותר תוקפני נגד קניוני עזריאלי: "טוב, מסתבר שקניון איילון עזריאלי מלא בכנופיות. כולם מודעים לזה, כמובן חוץ ממבקרים ולקוחות. הנהלת הקניון ומשרד האבטחה מנתקים את השיחות כי אין להם מה לעשות"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת קניוני עזריאלי חוטפת בעוצמה מרותם כהן, אחד הזמרים האהובים בישראל, שאחראי ללא מעט להיטים במוזיקה הישראלית, אך כזה שגם לא מתבייש לשתף את דעתו בטח אם הוא חושב שנגרם לו עוול.
בסטורי שהוא העלה אמש (שני) לחשבון האינסטגרם שלו, עם 301 אלף עוקבים בסך הכל, הוא כתב כי אשתו סבלה מגניבה של המכשיר הסלולרי שלה במהלך ביקור בקניון: "מישהו יודע מה עושים ומה אני אמור לחסום או לעשות? איפפ".

הוא העלה את הסטורי אך במהרה הוא מחק אותו והעלה סטורי הרבה יותר תוקפני נגד קניוני עזריאלי: "טוב, מסתבר שקניון איילון עזריאלי מלא בכנופיות. כולם מודעים לזה, כמובן חוץ ממבקרים ולקוחות. הנהלת הקניון ומשרד האבטחה מנתקים את השיחות כי אין להם מה לעשות".
לסיום הוא שיתף את העוקבים שלו: "שלחו לי כאן עשרות נשים שנגנב להן שם הטלפון הנייד, ואין שום הגנה - וגם כשהן משיגות את תמונת הגנב, לא עושים דבר. קניון עזריאלי - אתם בושה גדולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה