בארץ

עימות אלים בקניון עזריאלי: מאבטח פתח באש לאחר שהותקף ע"י מבקר

מאבטח בקניון עזריאלי בתל אביב ירה במבקר לאחר שהותקף במהלך עימות שהתרחש ביניהם. הפצוע בירי בן 33, נפגע ברגלו ומצבו בינוני. המאבטח נפצע קל-בינוני בפניו. הרקע לתקרית נחקרת על ידי המשטרה
מערכת ice | 
קניון (צילום pexels)
תקרית אלימה התרחשה אמש (שני) בקניון עזריאלי בתל אביב, כאשר מאבטח הותקף על ידי מבקר בקניון וירה לעברו. על פי הערכות הראשוניות, הרקע לאירוע הוא פלילי. צוותי חושבים ופראמדיקים של מגן דוד אדום (מד"א) שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני פצועים, ופינו אותם להמשך טיפול בבית החולים איכילוב.
הפצוע הראשון, גבר בן 33 שנפצע מירי, נפגע ברגלו ומצבו מוגדר בינוני. הפצוע השני הוא המאבטח עצמו, שמצבו קל-בינוני והוא סובל מחבלה בפניו כתוצאה מהתקיפה. שני המאבטחים שהיו מעורבים באירוע עוכבו לחקירה, והנשק ששימש בירי נתפס על ידי כוחות המשטרה שהגיעו למקום.
מהחקירה הראשונית עולה כי המאבטחים ניסו לעכב אדם שנראה להם חשוד, ובמהלך מרדף שהתפתח אחריו, אחד מהם ירה לעברו ופגע ברגליו. עדיין לא יודע מה בדיוק גרם לחשד מצד המאבטחים כלפי המבקר, אך נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה. בשלב זה אין אינדיקציה לכך שהחשוד היה חמוד או מעורב בפעילות פלילית אחרת בקניון.
כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה והחלו לאסוף ממצאים ולתחקר עדי ראייה במקום. האירוע עורר בהלה בקרב מבקרי הקניון, אולם תוך זמן קצת הסדר הושב על כנו והקניון המשיך לפעול כרגיל. המשטרה ממשיכה בחקירת המקרה על מנת להבין את מלוא פרטי התקרית ואת הרקע שהוביל לה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה