כסף וצרכנות

קניון עזריאלי מתחדש: זו החנות שהשיקה סניף חדש

מותג התכשיטים TOPTEN חוגג 20 שנות פעילות ומשיק חנויות חדשות כחלק מתהליך מיתוג מחדש שהרשת עוברת, יפתחו חנויות גדולות ונגישות לקהל הרשת. החנות הראשונה בקונספט החדש נפתחה השבוע בקניון עזריאלי תא.
מערכת ice | 
טופ טן החנות החדשה (צילום ערן לם)
רשת התכשיטים והאקססוריז המוצלחת TOPTEN, משיקה קונספט של חנויות חדש בדגש על חדשנות ואופנתיות שנועדו לאפשר חווית קניה טובה יותר לקהל הלקוחות הותיק והחדש שלה. החנויות החדשות יהיו גדולות יותר ומבטיחות נראות טובה יותר של המוצרים בחנות, נגישות של כל מוצרי החנות, הצגת קולקציות חדשות באופן רחב, הרחבת הקופות בסניפים על מנת לצמצם את התור ולמנוע עומס, וכמובן שטח קניה רחב, בטוח ונוח יותר. הסניף הראשון נפתח היום (רביעי) בקניון עזריאלי בתל אביב מחיר ההשקעה בכל חנות בקונספט החדש תסתכם במעל שני מיליון שח.
בנוסף, הרשת תשווק דרופים חדשים מדי שבוע, כך יכנסו 150 פריטים חדשים המבטיחים מגוון, רענון ושמירה על טרנדיות ואופנתיות מובילה לפי העונות והקולקציות המתחלפות בשנה.
לדברי מנכ"ל רשת TOPTEN שי חכם: "אנחנו נרגשים להשיק את חנות הקונספט הראשונה שלנו בישראל בקניון עזריאלי תל אביב כסנונית ראשונה במסע ההתחדשות וההתפתחות שלנו. החזון שלנו הוא להביא את המוצרים האופנתיים ולהיות צמודים לטרנדים העולמים העדכניים ביותר לקהל שלנו, אנחנו מובילים מהפכה בעולם המחיר ומאפשרים קנייה של אקססוריז במחירים שמשנים את דפוסי הקנייה של הישראליות והישראלים על מנת שיוכלו להתחדש חדשות לבקרים שוב ושוב ולהנות ממגוון רחב של פריטי אופנה מהעולם במחירים מעולים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה