כסף וצרכנות

קניוני עזריאלי העלו את המחירים - הציבור תקף: "אטימות"

כחלק מגל יוקר המחיה במשק, קבוצת מרכזי הקניות ממשיכה להעלות את מחירי החניה. במודיעין הקונים לא נותרו אדישים, ופתחו קבוצת וואטסאפ שקוראת להצביע ברגליים ולא לפקוד את הקניון: "הגיע הזמן להוכיח את כוחנו כציבור". מעזריאלי נמסר בתגובה: "משפצים את קומות החניון, התרחבות משמעותית בשטחי המסחר והבילוי"
מערכת ice |  1
עזריאלי (צילום pixabay)
כחלק מגל עליות המחירים במשק, קבוצת קניוני עזריאלי החליטה לייקר בהדרגה את החניה בחניוני הקבוצה. מי שלא נשארו אדישים לכך הם תושבי מודיעין, כאשר אחד מהם פתח קבוצת וואטסאפ וגילה לתדהמתו אלפים שהצטרפו ותומכים במחאה. עד לאחרונה הקניון סיפק שעתיים ראשונות חינם, מיום פתיחתו.
אלא שכעת, הנהלת עזריאלי החליטה על גביית 5 שקל לשעה. התושבים החליטו להימנע מלפקוד את הקניון. לפני כחודש עזריאלי ייקרה את החניה בקניון בגבעתיים משעתיים ראשונות חינם, ל-5 שקל לשלוש שעות וערכה מהלכי ייקור דומים בראשונים (משעה וחצי חינם לשעה חינם) ראשון לציון ובמלחה ירושלים (משעתיים חינם לחניה בתשלום מרגע ההגעה).
 
בקבוצות הוואטסאפ שנפתחו במודיעין נכתב על ידי מוביל המחאה: "אני רוצה לעדכן אתכם בהתפתחויות בנוגע למאבק בתשלום החניה בקניון. לפני מספר שעות נפגשנו עם מנהלי הקניון במשרדם. הבענו את מורת רוחנו על גביית התשלום החדש כבר מהשעה הראשונה... לצערי, נתקלנו באטימות. על המחאה ביום שישי הקרוב קיבלנו את התגובה: 'שלא יבואו'... אז רבותיי, הגיע הזמן להוכיח את כוחנו כציבור".  
 
מקבוצת עזריאלי נמסר: "לאחר 16 שנים, בהן החניה בעזריאלי מודיעין היתה בחינם בשעתיים הראשונות, הוחלט על שינוי מנגנון החיוב באופן הבא: עשרים הדקות הראשונות הנן בחינם. התשלום עבור שלוש השעות הראשונות, או חלק מהן, יעמוד על 5 שקל בלבד. עד לשינוי הנוכחי מי ששהה בקניון במשך שלוש שעות שילם סכום כפול של 10 שקל.
"למשלמים באפליקציית עזריאלי החינמית, יינתנו 50 אחוזי הנחה, כך שהתשלום יעמוד על 2.5 שקל בלבד. נכים ובעלי מוגבלויות נושאי תעודה מתאימה, פטורים מתשלום ל-5 שעות שלמות.  קבוצת עזריאלי משקיעה רבות בעזריאלי מודיעין, על מנת לחדש ולענות על צרכי התושבים והמבקרים. בימים אלה אנו משפצים את קומות החניון וכן החלה פתיחת המתחם החדש שיביא להתרחבות משמעותית בשטחי המסחר והבילוי בקניון, תוך כניסתם של מותגים גדולים ומבוקשים בחודשים הקרובים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החזירות היהודית מתפשטת
    מולי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לחלק דיוידנים לבעלי המניות,לא הספיק להם מה שקיבלו,אז את מי דופקים?את מי שמכניס כסף-הציבור. לא מגיע יותר לקניון מלחה,יש מספיק מקומות אחרים עם חוויית קניה עלאק,לא פחות ממלחה.
    סגור