ויראלי

המפסידה בגמר האח הגדול במשבר כלכלי? "צריכה לטפל בזה"

סתיו קצין משתפת: "המטרה שלי בטיפול היא למצוא פתרון לכאב של הפיברומיאלגיה שלי דרך טיפול בשורש הרגשי של הבעיה. אני יודעת שגם הדאגה הכלכלית מאוד מאוד משפיעה על עצמי, אבל אני מרגישה שיש משהו עמוק יותר שבגללו אני צריכה לטפל בזה"
מערכת ice |  1
סתיו קצין (צילום אורן בן חקון/ פלאש 90)
כוכבת האח הגדול לשעבר, סתיו קצין, שיתפה אתמול (ראשון) את עוקביה באינסטגרם במאמציה להגיע לריפוי מחלת הפיברומיאלגיה שתקפה את גופה, היא גם שיתפה בדרך אגב על המצב הכלכלי שהוסיף לדאגותיה.
קצין פתחה ושיתפה: "טוב, אז היום היה לי טיפול עם רוני, הטיפול השני, נפגשנו אחרי שבועיים שלא התראינו. פתחנו את המפגש עם השלמת שאלות מהפגישה הקודמת, והתמקדות במטרות שלי. אחרי המפגש הראשון, אני הרגשתי שחרור, אבל גם כאב בעיניים ובגוף, גם מרוב שבכיתי, הכאב הזה מתחזק, כשאני חובה רגשות עזים וזה גרם לי לשאול האם יש קשר בין רגשות לכאב פיזי שלי?".

בהמשך דיברה על החשש ממצבה הכלכלי המשפיע על בריאותה. "המטרה שלי בטיפול היא למצוא פתרון לכאב של הפיברומיאלגיה שלי דרך טיפול בשורש הרגשי של הבעיה. אני יודעת שגם הדאגה הכלכלית מאוד מאוד משפיעה על עצמי, אבל אני מרגישה שיש משהו עמוק יותר שבגללו אני צריכה לטפל בזה. לכן אני בחרתי גם שיח וגם רפואה, רפלקסולוגיה עם פרחי באך כדי לנסות למצוא המענה לכאב".
היא גם סיפרה: "בטיפול האחרון התמקדנו בצללים. צללים הם בעצם החלקים שאנחנו מסתירים. דברים שאנחנו מפחדים לדבר עליהם, אבל גם אלו שמאפשרים לנו לגדול. אנחנו התמקדנו בצל של חוסר ביטחון עצמי. כן כן, גם לי יש את זה. זיכרון כואב עלה לי, גם זה צל. ברגע שהתחלתי לחשוב על הדברים האלה, איפה שיש לי את הפיברו, הכאב הכי גדול, שם התחיל לכאוב לי".
לסיכום אמרה: "הטיפול עוזר לי להבין איך הרגשות והתחושות שלי קשורים ישירות לכאב הפיזי. זה לא רק הכאב עצמו, אלא כל מה שהוא מבטא: הפחדים, האשמה, החסרים הפנימיים. אני אמשיך בעבודה התמידית הזאת כדי להגיע לריפוי אמיתי", הבטיחה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קצין מחפשת בעל עשיר
    יוני 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף תישאר זקנה בלי בעל עשיר ובלי בעל ביכלל
    סגור