ויראלי

מעיין אדם חושפת: פגעתי בעצמי בשירות הצבאי

מגישת הטלוויזיה בקשת 12 וכוכבת "מחוברים" חושפת כי בעקבות שנים שהעבירה מטווחי ירי במהלך שירותה היא פגעה בעצמה: "חשבתי שזה מגניב"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
כוכבת "מחוברים" ומגישת הטלוויזיה בקשת 12 מעיין אדם משתפת בבעיה רפואית שהיא גרמה לעצמה במהלך שירותה הצבאי.
בסטורי שהעלתה היום (שני) מעיין אדם לחשבון האינסטגרם חשפה לעוקבים שלה כי היא אינה שומעת טוב בעקבות שנים בהן העבירה מטווחי ירי ללא שימוש באטמי אוזניים.
"אני לא רואה טוב ואני גם שומעת ממש ממש לא טוב מהמון שנים שהעברתי מטווחים, חשבתי שזה ממש מגניב שאני לא אהיה עם האוזניות כי זה לא מפריע לי ואני כזאת גיבורה", חשפה מעיין אדם בסטורי לעוקבים.
אתמול מעיין אדם, מגישת הטלוויזיה וכוכבת הרשת, חשפה את תיעוד את הרגע המרגש בו היא מספרת לאמה כי היא ובן זוגה יובל מעוניינים להעניק לבתם הפעוטה את השם מפל על שמה של אחותה שנרצחה בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר.
כידוע, אדם מככבת בסדרת הדוקו "מחוברים" של HOT ובמהלכה היא מספרת על הרגעים המאתגרים בחייה לאחר מותה הטרגי של אחותה מפל. הערב ישודר פרק נוסף מתוך סדרת הדוקו, במהלכו מעיין תציע לאמה הצעה מפתיעה. 
"הקדשנו את כל הסופ"ש למצוא שם לאחותה ואנחנו צריכים את אישורך. אנחנו רוצים לקרוא לה מפל", הודיעה מעיין אדם לאמה אשר השתעשעה עם נכדתה תבור. בתגובה לכך, ציינה אמה של אדם: "מה? ממש ככה?". לאחר שאדם השיבה בחיוב, האם פרצה בבכי. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה