ויראלי

יוסף חדאד סופד בכאב: "מרגיש הכי אישי שיש, בלתי נסלח"

חדאד כתב ברשתות החברתיות שלו לאחר אירוע הכטב"ם בבנימינה: "גולני זו משפחה ואת בא"ח גולני אני מכיר מאז נחנך וגם אני שירתתי בו. לכן זה מרגיש הכי אישי שיש לכל גולנצ'יק. אחים שלנו נהרגו ועשרות נפצעו בחדר האוכל בזמן ארוחת ערב, זה בלתי נסלח!"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לא פחות מארבעה חיילי צה"ל נהרגו ו-63 נפצעו, בהם שבעה במצב קשה, בעקבות תקיפת כטב"ם של חיזבאללה בבסיס האימונים של חטיבת גולני בסמוך לבנימינה. דובר צה"ל התיר לפרסם את הפרטים בלילה שבין ראשון לשני, והבוקר הותיר לפרסום את שמות הנופלים. מי שנפרד היום מהחיילים ששילמו מחיר הוא פעיל ההסברה המוביל של ישראל, יוסף חדאד, שעשה את שירותו הצבאי ביחידה.
חדאד כתב ברשתות החברתיות שלו: "גולני זו משפחה ואת בא"ח גולני אני מכיר מאז נחנך וגם אני שירתתי בו. לכן זה מרגיש הכי אישי שיש לכל גולנצ'יק. אחים שלנו נהרגו ועשרות נפצעו בחדר האוכל בזמן ארוחת ערב, זה בלתי נסלח!".
 
עוד המשיך וכתב על רקע התמונה של חדר האוכל שספג את הפגיעה: "גולני חטפו במלחמה הזו מכות קשות מאז ה-7 באוקטובר, אבל מאז ומתמיד גולני ידעו לקום מחדש ולהכות בעוצמה בחזרה, וככה גם יהיה הפעם!".

היום, 51 חיילים נורתו באשפוז בדרגות פציעה שונות. הפצועים פוזרו בין מספר בתי חולים ברחבי הארץ. ברמב"ם בחיפה מאושפזים שלושה חיילים במצב בינוני. בבית החולים העמק מקבוצת כללית, ארבעה חיילים מאושפזים, כולם במצב קל, לאחר ששני פצועים שוחררו במהלך הלילה. בבלינסון שפתח תקווה מטופלים ארבעה חיילים, כאשר אחר מהם במצב קשה לאחר שעבר ניתוח. בבית החולים הלל יפה מאושפזים 30 חיילים, מהם ארבעה במצב קשה ואחד במצב בינוני, השאר במצב קל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה