ויראלי

הקומיקאי הישראלי: "אם בן גביר יהיה שר ביטחון - זה מפחיד"

תכנית הבוקר ברדיו אקו 99 גלשה הפעם לפן פוליטי, כאשר שלישיית המנחים התייחסה לחילופים האפשריים של גלנט בגדעון סער. תם אהרון ביקר את ההחלטה: "אם השיקול הוא פוליטי זה פותח פתח שבן גביר יהיה שר הביטחון - וזה מפחיד", טל ברמן ואביה פרחי הצטרפו אף הם לאותה עמדה. כתב הארץ כינה את שרה נתניהו ויאיר נתניהו "סרסיי וג'ופרי" ממשחקי הכס
מערכת ice | 
תם אהרון (צילום ויקיפדיה/ כאן 11)
ברדיו אקו 99 ביקרו הבוקר (שלישי) את המו"מ הנרקם בין ראש הממשלה נתניהו לח"כ גדעון סער, על האפשרות לכניסה לממשלה: "חילופי שר ביטחון זה מתנה לסינוואר".
תכנית הבוקר, בהגשת טל ברמן, תם אהרון ואביה פרחי, לרוב עוסקת בפינות אקטואליה על דרך הומור, כמו גם פינות משעשעות, אך הפעם כל שלושת המנחים היו באותה עמדה כי השיקול להחלפת גלנט הינו פוליטי בלבד לשרידות הממשלה, ומי שהוביל את הביקורת הנוקבת היה הקומיקאי תם אהרון, שלרוב מתבטא דווקא בעמדות ימניות פוליטיות.
בדיון שליווה הכתב הצבאי של הארץ, יניב קובוביץ', עלתה הטענה כי האמריקאים שלחו מסר ברור לכך שהם מתנגדים לפיטורי גלנט בתקופה הזו. על כך אמר תם אהרון: אנו מצפים משר ביטחון שיהיה בעל ניסיון צבאי ועם קשרים עם אמריקאיים, ובכל המו"מ להחלפת גדעון סער בעצם עולה שהשיקול הוא רק פוליטי לשרידות הממשלה, ובכך נפתח הפתח שגם איתמר בן גביר יהיה שר הביטחון. על כך הוסיף אהרון שאם זה יקרה "זה מפחיד".
ברמן מצידו הוסיף שכל המו"מ עם סער הוא רק עבור המפלגות החרדיות כדי למנוע גיוס חרדים. אהרון הוסיף: אנשים שולחים חיילים למלחמה - ומי ששולח אותם לא מוכן לוותר אפילו על הקריירה שלו. גם אביה פרחי הייתה בעמדות זהות.
כתב הארץ מצידו הוסיף שמילא אם הדיון היה סביב השבת החטופים או שאפילו אם זה היה דיון פוליטי, אך מי שמאחורי הקלעים, לשיטתו הם סרסיי וג'ופרי (כלשונו, ובכוונתו לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ובנו יאיר) - וכיוון לאותן דמויות מסדרת הספרים "משחקי הכס", שהם אלה שקובעים.
על פי סקר TGI האחרון שיצא ביולי, תוכנית הבוקר :בוקר חדש" ברדיו אקו הינה התכנית המואזנת ביותר ברדיו המסחרי עם נתון שיא של כל הזמנים - למעלה מ-350 אלף מאזינים ומאזינות (נתון יותר גבוה גם מהשיא של טל ואביעד, המנחים קודמים).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה