ויראלי

דרמה בהופעה של הלהקה האהובה: הסולן תקף באלימות קשה את הגיטריסט

דרמה ענקית התרחשה בהופעה של להקת הרוק האהובה ג'יינז אדיקשן בבוסטון, זאת לאחר שסולן הלהקה, פרי פארל, תקף באלימות קשה על הבמה ולעייני אלפי מעריצים בקהל את הגיטריסט של הלהקה, דייב נבארו, באגרופים. ההופעה נפסקה באמצע ולא ברור האם סיבוב ההופעות ימשיך. צפו בתיעוד החריג
מערכת ice |  1
אלימות בהופעת גיינז אדיקשן (צילום צילום מסך מתוך עמוד היוטיוב Brooksey)
דרמה ענקית התרחשה בסוף השבוע האחרון בהופעה של להקת הרוק האהובה ג'יינז אדיקשן בבוסטון, ארצות הברית, זאת לאחר שסולן הלהקה, פרי פארל, תקף באלימות קשה על הבמה ולעייני אלפי מעריצים בקהל את הגיטריסט של הלהקה, דייב נבארו.
מהתיעודים שרצים ברשתות החברתיות עולה תמונה קשה בנוגע למופע. במהלך אחד השירים שניגנה הלהקה הוותיקה, הסולן פארל החל לצרוח למיקרופון, עצר את השיר באמצע ולפתע דחף את נבארו.
נבארו מצדו היה נראה די המום וניסה להתגונן מפניו, אלא שהסולן החל להכות אותו באלימות קשה עם אגרופים לפניו. נבארו ניסה להעיף אותו ממנו, עד שאנשי הצוות הצליחו לתפוס את פארל ולהעיף אותו מנבארו.
על פי עדי ראייה שהיו בהופעה ושוחחו עם כלי תקשורת בארצות הברית, עולה כי המתח הרב בין השניים הורגש כבר במהלך כל ההופעה. עוד קודם לכן, בשיר אחר שביצעה הלהקה, פארל כבר החל לצחוק על נבארו, אך הדבר לא גלש עד כדי אלימות וההופעה נמשכה. בהמשך, פארל לא עצר את עצמו והכה על הבמה את נבארו. 
אחרי הקטטה החריגה, חברי הלהקו ירדו מיד מהבמה והפסיקו את ההופעה באמצע. כעת, עדיין לא ברור האם סיבוב ההופעות של הלהקה, שאמור להימשך עד אמצע חודש אוקטובר, יתקיים כרגיל. צפו בתיעוד:

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכלת אותה
    שושנה פומצקר 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה אוכל אותה, זה היה הפשע המושלם
    סגור