ויראלי

אייל גולן עצר את הופעתו בפתאומיות: הקהל נותר בהלם

אייל גולן העלה את דרמת הערב כשהציע חברו אביעד כץ נישואים לבת זוגתו אדל אברהם. כל זאת, בעיצומם של דיונים ציבוריים סוערים סביב פיטורין של הבייביסיטר ותגובות גרינברג, אשתו לשעבר של גולן
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
הופעתו של אייל גולן בקיסריה, אחת מן ההופעות הרבות של הזמר לאחרונה, הפכה לשדה קרב של רגשות והפתעות לאחר שבמהלך ערב מלא באקשן, חברו ומאמנו של גולן ב-20 שנים האחרונות, אביעד כץ, העלה את דרמת ההופעה לרמה חדשה. כץ, הגיע עם בת הזוג שלו, אדל אברהם.
במהלך ההופעה גולן גרם לדרמה כשהתייחס למקרה החם של השבוע – דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן, נמצאת במרכז תשומת הלב לאחר שגולן עקץ אותה במהלך הופעה בקיסריה. גולן שיבח את מאיה זיו הבייביסטיר שפוטרה לאחרונה על ידי גרינברג. אך החלק הדרמטי ביותר בהופעה היה כאשר כץ עלה לבמה, כרע ברך והציע נישואים לבת זוגתו אדל.
דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן, נמצאת במרכז תשומת הלב לאחר שגולן עקץ אותה במהלך הופעה בקיסריה. גולן שיבח את מאיה זיו הבייביסטיר שפוטרה לאחרונה על ידי גרינברג, וגרינברג בתגובה תקפה את גולן על כך שהעדיף לשבח את הבייביסיטר במקום לעסוק בנושא החטופים. איש יחסי הציבור של גולן השיב עם סרטון וידאו מההופעה שבה גולן התייחס לנושא.
אדל, מופתעת ונרגשת, אמרה כן והזוג יצא לחגוג את האירוסין בטיסה לחופשה רומנטית. ההפתעה, שסיכמה ערב מוצלח ואירוע בלתי נשכח, חיזקה את הקשרים בין גולן לכץ והוסיפה עוד פרק מרגש לדרמה שבסביבה של הזמר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עשה טובה לחבר שהציע נשואין בהופעה. מה זה קשור
    תת רמה של כתבה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לענייני הצומי של גרושתו
    סגור
  • 1.
    תת-רמה
    ממ 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תת-רמה של כתבה, בדיוק כמו הגבור שלה
    סגור