ויראלי

דניאל גרינברג חושפת לראשונה: "הילדים עברו תאונת דרכים והסתירו ממני"

גרינברג הסבירה לעוקבות שלה את תולדות הסכסוך עם המטפלת המפוטרת: "כי לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל לגבי הילדים שלי, שהם חשובים ודיווחים שקשורים לביטחון שלהם וזה קרה פעם אחת שהייתי בטיסת עבודה, הילדים עברו איזושהי תאונת דרכים, לא תחת המשמרת שלי והרגיש בנוח להסתיר ממני "
מערכת ice |  5
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
דניאל גרינברג חושפת את המקור לסכסוך הכי גדול שלה כרגע. כמו בלא מעט מקרים בעולם הבידור הישראלי, סיפור פשוט של פיטורי עובד, מסתיר מאחוריו מערכת יחסים מורכבת ורגישה. כזה הוא המקרה של מאיה זיו, המטפלת של ילדיהם של אייל גולן ודניאל גרינברג, שמצאה את עצמה במרכזה של סערה תקשורתית ומשפחתית.
גרינברג הסבירה לעוקבות שלה את תולדות הסכסוך עם המטפלת המפוטרת: "כי לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל לגבי הילדים שלי, שהם חשובים ודיווחים שקשורים לביטחון שלהם וזה קרה פעם אחת שהייתי בטיסת עבודה".

היא חשפה בפעם הראשונה: "הילדים עברו איזושהי תאונת דרכים, לא תחת המשמרת שלי והרגיש בנוח להסתיר ממני כי לא צריך להטריד אותי, לא צריך להדליק אותי ולא יודעת מה הסיבה לכך, לא עידכנו אותי בדבר כל כך חשוב, שזה בעצם שהילדים שלי עברו משהו שאני כאמא צריכה לדבר איתם ולהעלות להם את המודעות, לבדוק אם הם בטראומה והיה עצוב לגלות את זה שבוע אחרי שחזרתי מילד בן 3 שסיפר לי הכל ואני מאמתת את זה". 
היא סיכמה את דבריה: "זה לא נעים שמסתירים ממך משהו חשוב לגבי הילדים שלך, זה לא שמיאל החליקה והשתפשפה לה הברך, זה ילדים קורה. יש פה משהו מעבר וזה פגע בסמכות שלי כאמא אם צריך לדבר על זה או לנרמל את זה והוציאו אותי מהתמונה. אם היה קורה מצב שהילד שלכם היה קופץ לבריכה בלי מצופים והיה ברגע של סכנה, הייתן רוצות לדעת על זה גם אם לא קרה כלום, זה לא אומר שאין צורך לשתף את האמא של ילדים, לא מהמקום של לשתף שלא קרה כלום, אם משהו קרה אני צריכה להושיב את רון ולהסביר לו מה יקרה להכנס לבריכה ללא מצופים, זה התפקיד שלי כאמא, אני צריכה לדעת את הדברים האלה". 
לסיום הוסיפה: "תגידו למה לשלוח מכתב מעורך דין להוריד את התמונות, אמא צריכה לדעת מהמקום הזה. זו הייתה הסיבה, לי איפשהו הרגיש שמשהו התבלבל ואיבד כיוון, משהו לקח את התשומת לב מהשמירה על הילדים שלי לטובת העלאת עוקבים ופרסום באינסטגרם, אני רוצה מישהו שלא תהיה התעסקות אחרת, זהו בגדול ואני חושבת שהסברתי בצורה הכי מפורטת מה הסיבה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דניאל גרימברג
    שמחה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודקת התור אמא היא חייבת לדעת
    סגור
  • 4.
    לא מבינה למה לשתף את כולם בנושא?
    זוהר 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדיון הזה צריך להעלות בין ההורים שהם הוגנים בדבר, במקום להתנגח אחד בשני, אם טובת הילדים אכן חשובה לכם
    סגור
  • 3.
    רימו אותי
    דנה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיקי כבר לחפש אשמים יאללה דלגי כל דבר רוצה במה
    סגור
  • 2.
    טיסת עבודה?
    מצ 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סתומה וריקנית
    סגור
  • 1.
    דניאל גרינברג
    דולי 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    די כבר לברבר ברשת.
    סגור