ויראלי

טלי גוטליב נגד דניאל הגרי: "דובר צמרת צה"ל התבוסתנית"

חברת הכנסת מהליכוד תקפה את דובר צה"ל על פרסום הסרטון שבו נחשפה המנהרה שבה הוחזקו בחיים ששת החטופים שנרצחו באכזריות על ידי שוביהם. בציוץ שהעלתה לרשת X כתבה "איזה ניצול ציני של כאב משפחות החטופים וכאב כולנו ועוד בזמן העדכונים בדבר סירוב סינוואר לעסקת חטופים"
מערכת ice |  3
טלי גוטליב, דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תוקפת את דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, על פרסום הסרטון שבו נחשפה המנהרה שבה הוחזקו בחיים והוצאו להורג על ידי שוביהם - ששת החטופים הירש, אורי, כרמל, אלכס, עדן ואלמוג ברפיח. בשעה שהסרטון נועד לעורר את דעת הקהל הבינלאומית לסבל החטופים - גוטליב טענה שהוא מסייע ב"החלשת העם". 
כהרגלה, בציוץ חריף שהעלתה לרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) תקפה את דובר צה"ל והציעה לו באופן ציני "פרס אוסקר". "דובר צה"ל הגרי מחיאות כפיים סוערות. פשוט לאוסקר!", כתבה גוטליב. "איזה אינטרס שירת הסרטון הכל כך מיותר שהראית הערב?", כתבה על הסרטון שתפקידו לחשוף לעולם את זוועות החמאס. 
 
"האם חיזוק לוחמינו עזי הרוח? לא! האם חיזוק המורל הלאומי? בטח שלא", המשיכה להפטיר גוטליב. "האם החלשת עם ישראל וחיזוק החמאס המרצח? כן!", ענתה בביטחון מלא לעצמה. "איזה ניצול ציני של כאב משפחות החטופים וכאב כולנו ועוד בזמן העדכונים בדבר סירוב סינוואר לעסקת חטופים".
"אתה לא דובר צה"ל", סיכמה גוטליב. "אתה דובר צמרת צה"ל התבוסתנית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הביתה
    מנחם 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניסיון נוסף של צבא הפנסיות ללחוץ את האזרחים להיכנע לחמאס העיקר שהפנסיה תמשיך לדפוק למגזר העלוואי כל עשירי לחודש. לנצח הם לא רוצים ולא יכולים
    סגור
  • 2.
    הגרי הביתה!!!
    איתן 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ברור למה הגרי נכנס למנהרה בעצמו וחשף לציבור ללא צנזורה?ממתי הגרי נכנס למנהרות?האם למטרות דמורליזציה של הציבור.האם הוחלט בצמרת צהל להפעיל לחץ על הממשלה בדרכים עקיפות.ובכן הגרי אתה ורמטכלך....רוב אזרחי ישראל רוצים מלחמה עד הכחדת המחבל האחרון ובראשם סינוואר.תתקפלו.לא רוצים בכם
    סגור
  • 1.
    הברגים אצלה רופפים לגמרי (ל"ת)
    ברונו 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור