בארץ

טלי גוטליב: "צווי ריתוק לשובתים"; מירב בן ארי: "השופרות בטנטרום"

סערה במערכת הפוליטית בעקבות השביתה שיצאה לדרך במשק הישראלי החל משעות הבוקר. חברת הכנסת מהליכוד תקפה: "שביתה כללית תפגע קשות בכלכלה בחוסן הציבורי". אלמוג כהן: "ארנון בר דוד פוליטיקאי מושחת". גלעד קריב: "רמסתם את כל הכללים, אתם האחרונים שתטיפו מוסר"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב במליאת הכנסת (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
על רקע השביתה הכללית שהחלה הבוקר (שני) במשק בישראל, קולות שונים במערכת הפוליטית הגיבו להחלטתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לעצור את הפעילות במשרדי הממשלה ובמגזר הציבורי. בציוץ שהעלתה לחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) קראה למנוע את פעולות המחאה, באמצעות הוצאת "צווי ריתוק".
"נא לפעול דחוף להוצאת צווי ריתוק נגד השובתים שביתה משיקולים פוליטיים", אמרה גוטליב, והוסיפה סרטון וידאו בו היא מביעה את מחאתה. "כל עובדי עבודה חיונית וקיומית יקבלו צו ריתוק. למה? כי זה בהתאם לסמכות הקבועה בחוק וזה כי אנחנו במלחמה ושביתה כללית תפגע קשות בכלכלה בחוסן הציבורי ובשלום הציבורי". 
 
מנגד, חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד) בירכה את יו"ר ההסתדרות וקראה לו "לא להיבהל מהטינופים של השופרות" מכיוון שהם "בטנטרום מטורף". 
 
חבר הכנסת צבי סוכות (הציונות הדתית) המתנגד לשביתה, הגדיל לעשות, ואף העלה לחשבונו האישי מכתב התראה לפני תביעה אישית, אותו שיגר לארנון בר-דוד.
 
חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה) תקף את המתנגדים להשבתת המשק, ואת הקולות שהתקוממו נגד החלטתו של יו"ר ההסתדרות להתערב במאבק הציבורי הרחב להשבת החטופים.
"אחרי שגזלתם את הקופה הציבורית למטרות סקטוריאליות ורמסתם את כל הכללים", כתב קריב, "אתם האחרונים שתטיפו מוסר למאות אלפי המפגינים ברחובות ולראשי ההסתדרות".
גם חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) נמנה עם אלה שתקפו את יו"ר ההסתדרות, וכינה אותו "פוליטיקאי מושחת". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השופרות בלחץ
    רמי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גמרו את המדינה עכשיו עוד יש להם טענות שמישהו מעז לצאת נגד התרלול שלהם
    סגור