ויראלי

יעל בר זוהר נשברת: "הכאב תוקף אותי כל פעם מחדש"

יעל בר זוהר תככב בעונה החדשה של "מחוברים", שתעלה השבוע לשידור ב"הוט", ורגע לפני היא כותרת על התחושות: "לא משנה כמה אדבר על זה. הכאב תוקף אותי כל פעם מחדש"
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
יעל בר זוהר עוברת תקופה מטלטלת בחייה. מגישת הטלוויזיה והדוגמנית האהובה איבדה בשנה האחרונה את אבא שלה, שהלך לעולמו, ואת אחיינו של בעלה גיא זוארץ, עילי ז"ל, שנרצח במסיבת הנובה.
בין כל הטרגדיות, בר זוהר חשפה גם את מצבה הרפואי, אחרי שנדבקה בנגיף הקורונה. היום (שלישי) יעל בר זוהר העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא דיברה על סדרת הדוקו המצליחה של הוט, "מחוברים", אליה הצטלמה לפני ובזמן המלחמה.
כעת, אחרי שהסדרה עלתה עם פרק מיוחד על המלחמה, בכיכובם של בר זוהר ובעלה זוארץ, ביום חמישי הקרוב תעלה העונה המלאה והדשה של "מחוברים". בסטורי שהעלתה יעל בר זוהר, היא כתבה בנושא: "מחוברים עולה בחמישי הקרוב. לא משנה כמה אדבר על זה. הכאב תוקף אותי כל פעם מחדש". 
כזכור, לאחרונה החלה בר זוהר בקריירה חדשה אחרי שחשפה כי היא יוצאת לדרך חדשה בחייה עם סדנה שהקימה לריפוי הנפש. אני מתרגשת ומשקשקת. "עברתי כבר את התקף החרדה ואני בהודיה לקראת הדבר הגדול הזה. מזמינה אתכן להצטרף אליי ליום שלם של סדנאות לגוף לנפש ולנשמה לקראת השנה החדשה, למרות התקופה הכי קשה בעולם שאנחנו עוברים ודווקא בגלל זה שנוכל להתחזק", סיפרה מגישת הטלוויזיה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני יכול לעזור ליעל בר זוהר להשתקם מהר
    יצחק סמן טוב 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי יכולת לעזור ליעל בר זוהר לצאת מבעית הקורונה שלה היא צריכה בסך הכל להתקשר ותוך 24 שעות הבעיה ב"ה תחלוף ..
    סגור