ויראלי

"ביבי רוצח": כתובות נאצה רוססו על הרכב של ראש הממשלה

על רקע ההפגנות הגדולות נגד הממשלה בדרישה להגיע לעסקת חטופים כמה שיותר מהר, המחאות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו עולות מדרגה, אחרי שאלמונים ריססו על אחד מהרכבים בשיירת האבטחה שלו כתובות נאצה: "ביבי מת". ואיך הגיב ינון מגל?
מערכת ice | 
כתובות נאצה על ביבי (צילום טוויטר ינון מגל)
על רקע האסון הכבד שהתרחש אתמול (שבת) במסגרתו שישה חטופים נרצחו על ידי השובים שלהם ברצועת עזה, וגופותיהם אותרו זמן קצר לאחר מכן על ידי חיילי צה"ל ושב"כ, המחאה נגד הממשלה עולה מדרגה אחרי שיותר מ-100 אלף מוחים הפגינו הערב ברחבי המדינה, כשהמוקד הוא ברחוב קפלן שבתל אביב, שם נתיבי איילון נחסמו לתנועה ואלימות קשה נרשמה בין המוחים לשוטרים במקום.
בתוך כך, המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו עולה שלב, ואירוע חריג מאוד התרחש היום אחרי שאלמונים ריססו על אחד מרכבי האבטחה של ראש הממשלה את הכיתוב: "ביבי רוצח".
בלשכת ראש הממשלה אישרו שאכן רוסס אחד הרכבים בשיירה שלו, ובשלב זה שב"כ חוקר את האירוע במטרה להבין כיצד הגיעו אלמונים עד לכבו של ראש הממשלה והצליחו להשחית אותו.
 
בתוך כך, מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, העיתונאי ינון מגל, העלה לחשבון הטוויטר שלו צילום מתוך ריסוס כתובות הנאצה על רכשו של ראש הממשלה וכתב ברקע: "על רכב בשיירת ראש הממשלה: ביבי רוצח מישהו דיבר נדמה לי על איזה סמל של קדילק?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה