ויראלי

חנן בן ארי חושף: "אנשים שהחליפו את אחי חוזרים בארון"

הזמר הגיב למותו של ניתאי מטודי, בנה של כוכבת העונה הקודמת של "האח הגודל" לרה מטודי, שפרסם סטורי באינסטגרם כי עד לאחרונה אחיו לחם בזייתון, השכונה העזתית שבה נהרגו השלושה: "עכשיו האנשים שהחליפו אותו בגזרה חוזרים בארון, איך אנחנו עדיין מצליחים לעסוק בתפל בזמן שאחים ואחיות שלנו נהרגים?"
מערכת ice |  1
חנן בן ארי (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
לאחר התקפת המנע של צה"ל הלילה (אור לראשון) בעומק בלבנון נגד ארגון הטרור חיזבאללה, הסלבס בישראל הגיבו למצב המתוח בצפון ולזמר חנן בן ארי, שממילא עבר תקופה מורכבת לאחר ההודעה על הגירושים שלו מאשתו, סיפר פרט מפתיע וכואב
הזמר הגיב למותו של ניתאי מטודי, בנה של כוכבת העונה הקודמת של "האח הגודל" לרה מטודי, שפרסם סטורי באינסטגרם כי ממש עד לאחרונה אחיו לחם בזייתון, השכונה העזתית שבה נהרגו השלושה וסיפר על הגורל האכזר.

בן ארי כתב בסטורי שהעלה: "עכשיו האנשים שהחליפו אותו בגזרה חוזרים בארון, איך אנחנו עדיין מצליחים לעסוק בתפל בזמן שאחים ואחיות שלנו נהרגים?", הוא גם הוסיף אימוג'י של פרצוף בוכה.
גם יוסף חדאד הגיב גם הוא להסלמה: "תבינו שמדינת ישראל הייתה יכולה לקום בשעה 05:00 בבוקר עם אזעקות וירי טילים המוני לתל אביב. המשגרים של חיזבאללה כבר היו מוכנים, אבל צה"ל הקדים ויצא במתקפת מנע שסיכלה את האיום".
הוא הוסיף: "אני תמיד אמרתי שדין תל אביב כדין קריית שמונה, והיינו צריכים מזמן לצאת במתקפת מנע על ההתקפות לצפון. צריך עכשיו כבר לשנות את המשוואה, ועל כל טיל שחוצה את הגבול להגיב בעוצמה והתרעה. תנו לצה"ל לדבר בערבית, תמיד!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בזמן שנהרגים אנחנו עוסקים בתפל
    לאה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שאמר חנן יש לי משו לומר לך: אדם שאין לו מודעות ושורש בסיסי לערך של זוגיות וממשפחה לא מבין -כלום!!! בערך של החיים אז הדעה שלך בכללי מחוקה אצלי
    סגור