ויראלי

שופט 'רוקדים עם כוכבים' חושף: "מתנתק לגמרי, עושה לי לא טוב"

דוד דביר מספר: "אני מתנתק לגמרי, כמעט ולא רואה חדשות, זה עושה לי לא טוב. אני בא טרי וחדש. אוהב את המקצוע בכל רמ"ח אבריי. אני היחיד שלא מציץ לפני, לא מסתכל. אני רוצה לראות על המקום בפעם אחת ולא לדעת מה זה יכול היה להיות כי אז אני מושפע"
מערכת ice | 
דוד דביר (צילום שי פרנקו)
העונה של "רוקדים עם כוכבים" מתקרבת אל קו הגמר עם חמישה זוגות בלבד שנותרו בתחרות. השופט דוד דביר, התארח אצל ניב רסקין ב"חדשות הבוקר" בקשת 12 ודיבר על כך וגם על נושאים מסקרנים לא פחות כמו המצב במדינה.
דביר מספר: "אני מתנתק לגמרי, כמעט ולא רואה חדשות, זה עושה לי לא טוב. אני בא טרי וחדש. אוהב את המקצוע בכל רמ"ח אבריי. אני היחיד שלא מציץ לפני, לא מסתכל. אני רוצה לראות על המקום בפעם אחת ולא לדעת מה זה יכול היה להיות כי אז אני מושפע".

האם התרכך עם השנים? "לא התרככתי, עומדים מולי אנשים מוכשרים. מה לעשות, זה לא המקצוע שלהם. כשהייתי ב'נולד לרקוד' ובאו צעירים שרצו להיות רקדנים אז פסקתי לפי דעתי אם הם יהיו או לא יהיו. אלו אנשים שבאו בלי רקע, לדוגמה טל מורד. אני לא יודע מה הרקע שלו ותראה לאן הוא הגיע. הוא רקדן לכל דבר ואני לא יודע מי המוביל ומי הסלב. אני נותן ציון אובייקטיבי לפי מה שאני רואה באותו רגע".
לסיום הוא סיפר על הדחה שכאבה לו העונה: "לא כל כך. קצת רומי פרנקל, היא התחילה קצת נמוך ואז תפסה תאוצה. היא עפה בשלב שלא הייתה אמורה לעוף, הקהל קבע לנו ואנחנו מקבלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה