ויראלי

ליאור נרקיס וגרושתו במהלך דרמטי: זה מה שעשו אחרי הפרידה

ליאור נרקיס וגרושתו ספיר, עשו רושם שהם מסיימים את הקשר ביניהם ברוח טובה, אך כעת הם יצאו בצעד דרמטי והחליטו להסיר עוקב אחד מהשנייה באינסטגרם
מערכת ice | 
ליאור נרקיס ספיר נרקיס (צילום סם צור)
ליאור נרקיס, אחד הזמרים המובילים בישראל, עובר תקופה מאתגרת בחייו האישיים. לאחר שנים של מאבקים בזוגיות, הוא ואשתו ספיר החליטו לסיים את נישואיהם. החלטה זו הובילה לשינויים משמעותיים בחייו של נרקיס, כולל עזיבת ביתם המשותף בסביון - מקום שהיה מוקד לאירוח ותמיכה בחיילים במהלך המלחמה האחרונה. הפרידה מהבית ומהמשפחה מסמלת סוף של תקופה, אך גם פתיחת דף חדש בחייו של הזמר.
בני הזוג עברו משברים רבים בשנים האחרונות, ולמרות שהשניים עשו רושם שהם מסיימים את הדרך בצורה הדדית וברוח טובה, היום (שלישי) הם יצאו בצעד דרמטי מאוד אחרי שהחליטו להוריד עוקב אחד לשנייה באינסטגרם.
כזכור, בעקבות הגירושים, נרקיס יצא למסע של חיפוש עצמי ומקום חדש לקרוא לו בית. תחילה עבר למגדלי יוקרה בשכונת צמרת בתל אביב, אך נראה כי המעבר היה זמני בלבד. כעת, הוא מצא את מקומו בדירת גג יוקרתית ביפו, הצופה אל הים. 
בעוד שהגירושים מסמנים סוף של פרק אחד בחייו של נרקיס, הם גם פותחים אפשרויות חדשות. המעבר ליפו והשינויים בחייו האישיים עשויים להוות קרקע פורייה ליצירה מוזיקלית חדשה ומרגשת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה